Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه جذب هالند نزدیک به 200 میلیون است

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها دورتمند تمایل چندانی به فروش ستاره نروژی اش ندارد، مشروط بر این که این فروش با قیمت هنگفتی انجام شود.

 

به گزارش اسپوتنیک، درخشش ارلینگ هالند باعث شده تیم های صاحب نام قاره سبز برای جذب او علاقه مند باشند و آنطور که شواهد نشان میدهد در تابستان امسال رقابت جذابی بین چند تیم برای خرید او از دورتمند به وجود خواهد آمد.

مارکا در گزارشی میگوید، رقمی که ممکن است باشگاه آلمانی را برای فروش ستاره اش متقاعد کند، 180 میلیون یورو بعلاوه موارد اضافی است که قیمت او را به 200 میلیون یورو میرساند.

دورتموند بارها و بارها به طور فعال و منفعلانه تکرار کرده است که هالند فروشی نیست و شرایط را برای مدیر برنامه های این بازیکن 20 ساله سخت کرده است.

از رئال مادرید به عنوان مشتری جدی هالند یاد میشود، اما مشخص نیست که رئال حاضر است برای این این بازیکن نزدیک به 200 میلیون یورو بپردازد.

بارسا نیز دیگر مشتری هالند است، اما این تیم نیز همانند رئال مشکل پرداخت چنین رقم درشتی را خواهد داشت.

گزارش هایی در مورد بند قرارداد هالند با تیم آلمانی وجود دارد که به وی اجازه می دهد در تابستان 2022 با 75 میلیون یورو این تیم را ترک کند، بنابراین شاید برخی تیم ها منتظر باشند تا هالند با این رقم دورتمند را ترک کند، اما در صورتی که هالند اینگونه از جمع زنبورها جدا شود، بدون شک با دستمزد کمی راضی به تبدیل کردن تیمش نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала