Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا – اتلتیکو؛ سرنوشت ساز در حد لالیگا! چرا رئال منتظر برد بارسا است؟

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
در آستانه جدال امشب حساس اتلتیکومادرید و بارسلونا چند فرضیه فوق العاده جذاب وجود دارد که مسابقه امشب را پر از حساسیت میکند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا امشب در یکی از جدال های حساس این فصل لالیگا به مصاف هم میروند.

مسابقه ای که بدون شک میتواند مسیر قهرمانی لالیگا را برای هر سه تیم مدعی اتلتیکو، رئال و بارسا مشخص کند.

در ادامه شانس ها و فرضیه ها در خصوص هر سه تیم را با هم مرور میکنیم

اتلتیکومادرید

روی کاغذ شانس اول قهرمانی لالیگا اتلتیکومادرید است و این تیم با توجه به این که صدرشنین جدول است، یک سر و گردن با دو امتیازی که بیشتر از رئال و بارسا دارد، میتواند اولین گزینه برای قهرمانی این فصل لالیگا باشد.

اتلتیکو با توجه به شرایط سخت و پر فشاری که دارد دوباره روی نوار برد است و در صورتی که امشب نیز بارسا را شکست دهد، ضمن ایجاد اختلاف 5 امتیازی با این تیم، عملا تیم کومان را از کورس قهرمانی خارج خواهد کرد، زیرا بارسا نتوانسته در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم های مادریدی به برتری برسد و در صورتی تساوی شدن امتیازات هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

اتلتیکو اما اگر ببازد، شرایطش تغییر میکند، شکست این تیم بارسا به صدر خواهد برد و بهترین فرضیه ممکن برای تیم سیمئونه این است که رئال و سویا نیز یا تساوی کنند و یا هم سویا برنده باشد، تا اتلتیکو در رده دوم بماند و با امید توقف بارسا در سه بازی بعدی دوباره شانس صدرنشینی را داشته باشد.

تساوی در بازی امشب بدون به نفع رئال مادرید است. اتلتیکو را 77 خواهد کرد و در صورتی که رئال فردا شب سویا را ببرد، تیم زیدان صدرنشین خواهد شد و پیروزی در بازی های آینده  این تیم را بدون شک قهرمان خواهد کرد.

بارسلونا

بدون شک بارسلونا به غیر از برد به هیچ چیز دیگری نباید فکر کند، هر چند برد در این دیدار بیشتر از اینکه به سود بارسا باشد، به سود رئال است، اما بدون شک بارسایی ها هرگز نباید چنین تفکری داشته باشند، زیرا اگر امشب امتیاز از دست دهند، شرایط شان بدتر از قبل میشود و عملا باید با قهرمانی لالیگا خداحافظی کنند.

پیروزی بازی امشب بارسا به صدر خواهد برد. البته آنها باید امیدوار باشند فردا شب نیز رئال مقابل سویا شکست بخورد و یا هم بازی مساوی شد، در آن صورت برد بارسا شیرین خواهد بود.

از سویی دیگر تساوی هم درد زیادی را برای بارسا دوا نخواهد کرد و این تیم را صدرنشین نمیکند. شاید در صورتی که رئال شکست بخورد، بارسایی ها به رده دوم برسند.

رئال مادرید

یک سر بازی حساس امشب رئال مادرید است. رئالی که بدون شک منتظر مساوی و یا هم پیروزی بارسا در این بازی است.

بارسا اگر اتلتیکو را ببرد و فردا شب هم رئال در مقابل سویا به برتری برسد، آنوقت تیم زیدان با توجه به هم امتیاز بودن با بارسا صدرنشین میشود و به دلیل پیروزی در بازی رو در رو مقابل بارسا در این فصل شانس اول قهرمانی خواهد بود.

خیال تیم زیدان از این باوت راحت است که در صورت پیروزی در سه بازی باقی مانده با هر نتیجه ای، کاپ قهرمانی برای دومین سوال متوالی به رئال خواهد رسید.

بدون شک بدترین خبر برای رئال، پیروزی اتلتیکومادرید است، زیرا این تیم کماکان صدرنشینی را ادامه میدهد و در صورت توقف تیم زیدان در بازی فردا شب، کار رئال هم برای قهرمانی سخت خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала