Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی 1 – چلسی 2؛ پیروزی آبی‌ها در پیش بازی فینال لیگ قهرمانان، قهرمانی ستیزن‌ها را به تأخیر انداخت

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، میان دو تیم فینالیست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد برگزار شد و چلسی توانست سیتی را خانه‌اش با نتیجه 1-2 شکست دهد.

Chelsea - Everton - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
چلسی الگوی لیگ برتری‌ها؛ شش بزرگ به دنبال پیروی از شیران لندن

سیتی که در این دیدار به دنبال قطعی کردن قهرمانی خودش بود، در دقیقه 44 نیمه نخست با رحیم استرلینگ به گُل برتری رسید و ستیزن‌ها با برتری راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم چلسی که دنبال سه امتیاز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود، توانست گُل خورده را جبران کند و حکیم زیاش موفق شد در دقیقه 63 دروازه صدرنشین را باز کند.

در ادامه چلسی دو بار دیگر توسط ورنر و هادسون اودوی به گُل رسید اما هر دو گُل از سوی داور مردود اعلام شد تا اینکه مارکوس آلونسو از راه رسید و در دقیقه 90 دروازه حریف را باز کرد و پیروزی را برای تیمش به آرمغان آورد.

در این دیدار آگوئرو یک پنالتی برای سیتی خرات کرد و همین موضوع سبب شد تا این تیم در ادامه نمایش درخشانی نداشته باشد و شکست بخورد.

با این نتیجه سیتی همچنان در صدر ماند و چلسی با سه امتیازی که کسب کرد، خودش را کسب سهمیه بیشتر از قبل امیدوار ساخت و نشان داد که شایستگی حضور در فینال لیگ  قهرمانان را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала