نواسه ایندیرا گاندی ویرانی هند را پیش بینی کرد

© AP Photo / Anupam Nath نواسه ایندیرا گاندی ویرانی هند را پیش بینی کرد
 نواسه ایندیرا گاندی ویرانی هند را پیش بینی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
هند بار دیگر رکورد روزانه موارد جدید عفونت کرونا را شکست و رهبر حزب اصلی مخالف دولت گسترش بیماری در این کشور را «انفجاری» توصیف کرد.

راهول گاندی، رهبر حزب اصلی مخالف در هند روز جمعه هشدار داد در صورتی که موج دوم مرگبار کووید-۱۹ در هند کنترل نشود، اثرات ویرانگری در  این کشور به جای خواهد گذاشت و بقیه جهان را هم تهدید خواهد کرد.

هند در شمار جان باختگان کرونایی هم رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
هند در شمار جان باختگان کرونایی هم رکورد زد

گاندی در این نامه‌ای خطاب به مودی از او خواسته است، تعطیلی سراسری دیگری را در این کشور به اجرا درآورد، برنامه واکسیناسیون عمومی را سرعت بخشد، به طور علمی ویروس کرونا و جهش‌های آن در هند را دنبال کند.

گاندی در این نامه نوشت که دومین کشور پر جمعیت جهان در «در دنیای جهانی‌شده و به هم مرتبط» امروز مسئولیت دارد از گسترش «انفجاری» کووید-۱۹ به فراسوی مرزهایش جلوگیری کند

گونه جدید بسیار مسری هندی ویروس کرونا با نام علمی B.1.617 از  قبل به کشورهای دیگر جهان هم رسیده است و بسیاری از کشورها رفت‌وآمد با هند را  قطع یا محدود کرده‌اند.

هند روز گذشته شمار بی‌سابقبیش از 414 هزارمورد عفونت جدید کووید-19 در طول 24 ساعت و همچنین 3915 مورد جدید مرگ ناشی از کرونا را گزارش کرد.

اکنون شمار کل عفونت‌های کرونا در هند به 21.49 میلیون مورد و شمار کل تلفات این بیمار در این کشور به بیش از 223 هزار  نفر رسیده است.

فقط در یک هفته اخیر 1.57 میلیون مورد عفونت کرونا و بیش از 15100 مرگ ناشی از آن در این کشور آسیای جنوبی گزارش شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала