Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبرداغ و بد اکیپ به بارسا؛ نیمار امروز با پی اس جی تمدید میکند

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
روزنامه اکیپ میگوید، نیمار به زودی قراردادش را با پی اس جی تمدید خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اکیپ منبع نزدیک به تیم پایتخت فرانسه مدعی است برخلاف تمام ادعا مبنی بر بازگشت نیمار به بارسا، این ستاره برزیلی امروز شنبه، قراردادش را با پاریسی ها تا سال 2026 تمدید خواهد کرد.

طبق این گزارش، پی اس جی توانسته نیمار را برای ماندن در تیمش راضی کند و او نیز از حضور و بازی در پایتخت فرانسه راضی است و هیچ تمایلی برای ترک این تیم ندارد.

این گزارش می افزاید، نیمار قصد دارد مسی را نیز برای آمدن به پاریسن جرمن متقاعد کند تا دوباره این دو ستاره با هم همبازی شوند.

View this post on Instagram

A post shared by L'Équipe (@lequipe)

فابریزیو رومانو نیز در صفحه توئیترش با تایید این خبر نوشته ستاره پی اس جی که زمزمه های بازگشتش به بارسا در این شب و روزها شنیده میشود، به زودی پای قرارداد جدید با پی اس جی خواهد نشست و زمزمه های بازگشتش به بارسا به زودی تمام میشود.

طبق ادعای رومانو قرارداد جدید نیمار با پی اس جی تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت و دستمزدش نیز 30 میلیون یورو در هر فصل است.

این در حالیست که پس از حذف و ناکامی دوباره پی اس جی از لیگ قهرمانان دوباره زمزمه های بازگشت نیمار به بارسا زبان زد رسانه ها شد، اما با توجه به ادعادی جدید رومانو که معمولا پیش بینی هایش درست از آب بیرون میشود، خبری از بازگشت نیمار به بارسا نیست و او در پاریس باقی خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала