Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس – رئال مادرید؛ کاپیتان در دو راهی ماندن و رفتن است

© REUTERS / Sergio PerezSergio Ramos, futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
قرارداد کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل به اتمام میرسد، اما تا کنون آینده او مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از حذف رئال در مقابل چلسی از لیگ قهرمانان بسیاری در خصوص بازگشت راموس و عملکرد او در شکست دو بر صفر برابر آبی ها در استمفوردبریچ به صورت دو گانه اظهر نظر کردند.

شماری حضور او را موثر و مفید دانستند و شماری نیز از عملکرد او در مقابل مهاجمین جوان چلسی انتقاد کردند.

با این حال وی تا پایان این فصل فوتبالی 4 بازی دیگر با پیراهن رئال میتواند به میدان برود و بسیاری معتقدند، بازگشت راموس در این برحه حساس زمانی باید به کمک رئال بیاید و این بازیکن نیز باید رهبری و تاثیرش را در تیمش نشان دهد.

کاپیتان به بازی سویا میرسد؟

جدال راموس با تیم سابقش سویا یکی از مهم ترین بازی های او شاید بعد از ال کلاسیکو باشد. مسابقه ای که روز یکشنبه برگزار میشود و میتواند برای رئال مادرید و او فوق العاده حیاتی باشد. این جدال برای راموسی که سالها پیش از آندلس به برنابئو نقل مکان کرده است، همیشه خاص و ویژه بوده است. با تمام این ها حضور وی در این بازی حساس فصل تا کنون قعطی نیست، زیرا او امروز در با تیم تمرین نکرده و وضعیتش برای بازی فردا شب، امروز مشخص خواهد شد.

زیدان قصد دارد شرایط راموس را که بتازگی از مصدومیت رهایی یافته، طوری مدیریت کند که در هر 4 بازی از او استفاده کند.

آلابا و راموس نقش مستقیم در آینده راموس دارد

به نظر میرسد رئال مادرید در تابستان داوید آلابا مدافع با تجربه بایرن مونیخ را با قراردادی آزاد به خدمت خواهد گرفت. طبق گزارش رسانه های معتبر تمامی توافقات میان او و تیم انجام شده و آلابا خرید قطعی کهکشانی خواهد بود.

موضوعی که این انتقال را به آینده راموس بسته کرده، دستمزدی است که آلابا دریافت میکند. اسکای سپورت میگوید آلابا با حقوق 12 میلیون یورو در سال، دقیقا با دستمزد کنونی راموس به رئال می آید. از سویی هم یکی از اختلاف میان راموس و باشگاه موضوعات مالی است که باعث شده موضوع تمدید قرارداد به تعویق بی افتد.

از سویی دیگر زمزمه های فروش واران هم شنیده میشود و ظاهرا میتوان پیش بینی کردن با آمدن آلابا از میان واران و راموس یکی در تیم باقی خواهد ماند.

واران

اتفاق دیگری که راموس را تحت تأثیر قرار می دهد، تمدید قرارداد رافائل واران است. قرارداد واران با مادرید در سال 2022 به پایان می رسد و این مدافع فرانسوی تصمیم دارد در صورتی باشگاه خواسته های او را برآورده نکند، این تیم را ترک کند، اتفاقی که با توجه به شرایط بد مالی فعلی بعید به نظر می رسد تا واران را به خواسته هایش برساند.

در حال حاضر یونایتد به دنبال جذب این مدافع فرانسوی است. پیش بینی میشود اگر واران برود، ممکن است راموس شانس بیشتری برای ماندن در برنابئو پیدا کند.

راموس و رئال مادرید در بن بست مذاکرات

با وجود تمام این فرضیه ها، گفتگوهای تمدید قرارداد او با رئال مادرید همچنان در بن بست باقی مانده است. سیاست باشگاه با بازیکنان بالای سی سال تمدید قرارداد یک ساله است، ما راموس میخواهد قراردادش دو ساله تمدید شود و باشگاه نیز از کاهش 10 درصدی حقوقش نیز صرف نظر کند تا او کماکان با این دستمزدش در رئال ادامه دهد.

همین موضوعات باعث شده تا اخبار قطعی در خصوص او منتشر نشود و تا کنون مشخص نیست که کاپیتان محبوب رئالی از تیم میرود یا میماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала