Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه طولانی لاپورتا با سه کاپیتان بارسا با غیبت عجیب کومان

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو در اسپانیا مدعی است که شب گذشته پس از توقف بارسا در نیوکمپ جلسه بسیار مهمی میان رئیس باشگاه و سه کاپیتان بارسا برگزار شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ال چرینگیتو مدعی است که پس از پایان بازی دیشب و در حالی تمامی بازیکنان در فاصله زمانی 10 دقیقه پس از ویسل پایان بازی ورزشگاه نیوکمپ را ترک کرده بودند، جلسه ای میان لاپورتا با حضور سه کاپیتان بارسا یعنی مسی، پیکه و آلبا برگزار شده که این جلسه نزدیک به یک و نیم ساع طول کشیده است.

نکته توجه این جلسه غیبت کومان بوده و طبق ادعای ال چرینگیتو، ظاهرا لاپورتا در خصوص آینده نیمکت بارسا با سه کاپیتانش جلسه گذاشته است.

زیرا پنجشنبه شب پس از شکست بارسا مقابل گرانادا هم چنین جلسه مشابهی برگزار شد که در آن کومان حضور داشت، اما در جلسه دیشب خبری از سرمربی هلندی آبی اناری ها نبوده است و این عدم حضور علامت سوال بزرگی را ایجاد کرده است.

آنطور که پیداست بارسا باید فصل را با قهرمانی جام حذفی تمام کند، زیرا با توجه به تساوی دیشب، کار این تیم برای فتح این فصل لالیگا فوق العاده سخت شده است.

با توجه به حذف از لیگ قهرمانان و ناکامی دوباره در این رقابت ها و همچنین لالیگا، بعید نیست که لاپورتا با سه بازیکن سابقه دار تیمش در خصوص کومان و احتمال اخراج آن صحبت کرده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала