رئیس‌جمهور پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس‌جمهور پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت
رئیس‌جمهور پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه بر مقبره سرباز گمنام در باغ الکساندر در مسکو اکلیل گل گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان، امروز به احترام و یادبود از قربانیان جنگ علیه اشغالگران فاشیست پای بنای یادبود از آنها گل گذاشتند.

به طور سنتی، پس از رژه، رئیس‌جمهور روسیه از میدان به سمت باغ الكساندر قدم می زند، جایی كه سربازان هنگ ریاست جمهوری در طول مراسم از طرف رئیس دولت در کنار شعله ابدی تاج گلی را قرار داده اند.

خاکستر یک سرباز ناشناخته اتحاد جماهیر شوروی از یک گور دسته جمعی در منطقه مسکو در یک مراسم رسمی به باغ الکساندر در سال 1966 منتقل شد و دوباره به خاک سپرده شد. سال بعد، یک یادبود در اینجا افتتاح شد، که عنصر اصلی آن شعله ابدی و همچنین اسامی شهرهای قهرمان: لنینگراد، کیف، مینسک، استالینگراد، سواستوپل، اودسا، کرچ، نووروسییسک، قلعه برست، تولا، مورمانسک و اسمولنسک بود.

این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار می شود و انتظار می‌رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب راکت بالستیک قاره‌پیما و پرواز حدود 80 طیارۀ نظامی همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала