Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بارسا بدون هیچ شکستی قهرمان لالیگا شد + عکس

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بانوان بارسلونا با پیروزی در آخرین بازی خود و ثبت 26 پیروزی در لالیگا، به عنوان قهرمانی این فصل دست یافت.

به گزاش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال بانوان بارسلونا با برتری 1-0 در زمین گرانادلا تنریف جام قهرمانی این فصل لالیگای اسپانیا را به نام خود کرد. در این بازی برونا کوستا در دقیقه 28 گل برتری زنان بارسا را به ثمر رساند.

این تیم در حالی به جام قهرمانی می‌رسد که دو بازی تا پایان فصل باقی مانده اما کاتالان‌ها با کسب 78 امتیاز از 26 دیدار به جام دست یافتند زیرا تیم رده دوم جدول (لوانته) 62 امتیازی است و 16 امتیاز اختلاف میان دو تیم است. در حالی‌که تیم زنان رئال مادرید در رده سوم قرار دارد.

تیم بانوان بارسلونا این فصل را بدون هیچ شکست و تساوی سپری کرد و 26 دیدار را با برتری سپری کرد، در طول این دیدارها آنان 128 گل زدند و تنها 5 گل دریافت کردند که تفاضل گل شان 123 بوده و در نوع خود رکورد جالبی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала