رژه جنگنده‌ها و هلیکوپترهای روسیه بر فراز مسکو + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر رژه جنگنده‌ها و هلیکوپترهای روسیه بر فراز مسکو + ویدیو
رژه جنگنده‌ها و هلیکوپترهای روسیه بر فراز مسکو + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رژه نیروهای مسلح روسیه به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم با مانور هلیکوپترها و طیاره‌های نظامی این کشور همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، رژه نیروهای مسلح روسیه به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم با مانور هلیکوپترها و طیاره‌های نظامی این کشور همراه بود.

جنگنده‌ها و هلیکوپترها در رژه 76-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم + اینفوگرافیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
جنگنده‌ها و هلیکوپترها در رژه 76-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم + اینفوگرافیک

رژه نظامی در میدان سرخ پایتخت روسیه با وجود مشکلات آب و هوا با پرواز طیاره‌های نظامی ارتش این کشور پایان یافت.

در این رژه هوایی، 76 طیاره حضور داشتند و با مانورها از آسمان مسکو عبور کردند. در اولین بخش رژه، گروه از هلیکوپترهای ارتش روسیه شامل سه هلیکوپتر سنگین می-26 بودند و پس از آن 5 فروند هلیکوپتر می-8، می-35، می-24، کا-52 و می-28ان در آسمان مسکو ظاهر شدند.

بخش دوم این رژه هوایی را چهار بمب افکن سوخو-24، جنگنده‌های سوخو35، یک فروند بمب‌افکن استراتژیک مافوق صوت توپولف تو-160 همراه با چهار جنگنده سوخو-35 و ایل-78  و تو-160 تشکل داد. همچنان در بخشی دیگر رژه هوایی به مناسبت 76مین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم جنگنده‌های سوخو-57 نسل پنجم، یک اسکادران متشکل از 10 فروند طیارۀ مرکز لیپتسک، شامل جنگنده‌های سوخو-34، سوخو-30 و سوخو-35 و میگ-29 گروهای ایروباتیک روسی بودند.

این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار می شود و انتظار می‌رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب راکت بالستیک قاره‌پیما و پرواز حدود 80 طیارۀ نظامی همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала