Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملیات شکار بایرن برای هدف بارسا

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
شایعه شده است که قهرمان بوندسلیگا قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب جینی وینالدوم، هدف مورد نظر بارسلونا وارد عمل شود.

به گزارش اسپوتنیک، این ملی پوش هلندی در پایان فصل جاری بازیکن آزاد است و قراردادش با لیورپول به پایان خواهد رسید.

علی رغم خواسته باشگاه برای تمدید با وی، وینالدوم ظاهرا تمایلی برای ماندن در آنفیلد ندارد و قصد دارد فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه دهد.

با این حال رونالد کومان سرمربی بلوگرانا از تابستان گذشته برای جذب او علاقه مند بود، اما از آنجایی که شرایط مالی باشگاه خوب نبود، برای آزاد شدن او صبر کرد.

اما حالا سایت فوتبال اسپانیا به نقل سایت ورزش یک آلمان میگوید با توجه به این که وینالدوم بازیکن آزاد است و تیم ها برای جذب او هیچ هزینه ای نمیکنند، بایرن مونیخ هم برای به خدمت گرفت این بازیکن 30 ساله علاقه مند است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала