Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکمپ دیگر وحشتناک نیست؛ چرا بارسا در حد یک مدعی قهرمانی نبود؟

CC0 / Unsplash / Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona
Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
بعد از تساوی بدون گل بارسلونا دیشب مقابل اتلتیکو مادرید امیدهای این تیم برابر کسب قهرمانی این فصل لالیگا فوق العاده کم شد.

به گزارش اسپوتنیک، تساوی دیشب میتواند شانس رئال مادرید را برای قهرمانی این فصل افزایش دهد و حالا این تیم امیدوار است امشب سویا را شکست دهد و به صدر جدول راه پیدا کند.

اما چرا بارسلونا در این فصل نتوانست در حد یک مدعی برای قهرمانی از لالیگا در مسابقات حضور پیدا کند.

نتایج ضعیف دور رفت

عملکرد بارسا در دور رفت رقابت ها فاجعه بار بود، آنها تا 20 امتیاز بسیار مهم را از دست دادند و غیر از شکست در مسابقات برابر اتلتیکو و رئال مادرید به تیم تیمهایی مانند ختافه ، کادیز و ایبار هم امتیاز دادند تا حالا حسرت از دست دادن این امتیازات را بخوردند.

شکست در بازی های بزرگ

تیم کومان علی رغم اینکه در بعضی بازی های نه چندان سختش به حریفان امتیاز میداد، در این فصل مقابل تیم های صاحب نام نیز شکست خورد و همین باخت ها باعث شد تا حریفان حالا شرایط بهتری داشته باشند.

به طور مثال بارسا در دو بازی رفت و برگشت به رئال باخت و در مقابل اتلتیکو نیز یکی را باخت و یکی را هم مساوی کرد. در صورتی که اگر این بازی ها با برتری تیم کومان تمام میشد، حالا شرایط در بالای جدول تغییر میکرد.

شکست بد موقع برابر گرانادا

پنجشنبه هفته پیش بارسلونا بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول را از دست داد.

در دیدار معوقه ای که بارسا در خانه از گرانادا پذیرایی میکرد، تیم کومان در حالی که با گل مسی از حریف پیش افتاد، مسابقه را با نتیجه دو بر یک باخت تا یک از جبران ناپذیر ترین شکست های فصل را متحمل شود.

نبود یک شماره 9 عالی در تیم

نمی توان از آن چشم پوشی کرد که نبود یک شماره 9 واقعی در بارسا به شدت احساس میشد. آنتوان گریزمان و لیونل مسی نیز علی رغم فرم خوب  نتوانسته اند تاثیر زیادی بگذارند و در واقع نبود یک بازیکنی در حد سوارز کار بارسا در گلزنی بسیار سخت کرده است.

نیمکت نه چندان خوب

رونالد کومان بازیکنان چندان بزرگی روی نیمکتش ندارد که به آنها اعتماد کند.

این کاملا واضح است که بازیکنانی مانند جونیور فیرپو، میرالم پیانیچ و ریکی پوئیچ در حدی نیستند که بتوانند مشکلات فنی را در هنگام تعویق حل و در واقع به تیم کمک کنند.

با این حساب بارسا برای قهرمانی باید در انتظار این باشد که امشب و هفته بعد تیم های اتلتیکومارید شکست بخورند و این تیم نیز با برتری مقابل حریفش دوباره به صدر برسد که این کار هر چند قابل امکان است، اما چندان آسان به نظر نمیرسد.

از سویی دیگر روزنامه مارکا در گزارشی دیگر به توقف های عجیب بارسا در این فصل در ورشگاه نیوکمپ اشاره کرده است. رقاب های بسیار مهمی که نقش مهمی در عدم موفقیت بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته است.

بارسلونا در غیاب هواداران همانند همیشه در نیوکمپ وحشتاک و شکست ناپذیر نیست

بارسا در این فصل رقابت های مهمی را در نیوکمپ واگذار کرده است که از جمله میتوان به شکست 3-1 مقابل رئال در الکلاسیکوی رفت، تساوی مقابل سویا و شکست ناباورانه 2 بر 1 برابر گرانادا که این تیم را از مسیر و جاده قهرمانی دور کرد.

شکست های سنگین اروپایی در نیوکمپ

لغزش های خانگی آنها فقط در داخل کشور نبوده است، بلکه شاگردان کومان در رقابت های اروپایی هم مقابل حریفان این فصل خود سر پایینی داردند، این تیم در مرحله گروهی این فصل با نتیجه 3 بر 0 و در شبی که رونالدو دبل کرد به یوونتوس باخت و همچنین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز با نتیجه سنگین 4 بر 1 برابر پی اس جی تن به شکست داد.

با این حال بارسا روز یکشبنه هفته آینده مطابق با 16 می در نیوکمپ میزبان سلتاویگو است و باید دید این بار در مقابل حریفش چه خواهد کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала