Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چیپ مبتدی ستاره؛ پ حمایت کرد، آگوئرو معذرت خواهی

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو بازیکن آرژانیتنی منچسترسیتی پس از خراب کردن پنالی حساس بازی دیشب برابر چلسی از هواداران تیمش عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال منچسترسیتی در شبی که میتوانست با برتری در مقابل چلسی زودهنگام قهرمان لیگ برتر شود، بازی یک بر صفر برده را با نتیجه دو بر یک باخت تا آبی های لندن یک بار دیگر با توماس توخل پپ را شکست دهند.

در این مسابقه آگوئرو در حالی تیمش با یک گل از حریف پیش بود در اواخر نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما وی با چیپی فوق العاده مبتدی و کاملا غیر حرفه ای این پنالتی را خراب کرد و ادوارد مندی گلر چلسی به راحتی این پنالتی را گرفت.

پس از بازی که در نهایت سیتی شکست خورد، بسیاری از هواداران از نحوه زدن پنالتی آگوئرو به وی انتقاد کردند و دلیل شکست سیتی را خراب شدن این پنالتی دانستند.

با این حال پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها پس از پایان بازی در نشست خبری از بهترین گلزن تاریخ سیتی حمایت کرد و به اسکای سپورت گفت:

"این یک پنالتی است، این همه اتفاق افتاده است که کسی آن را خراب کند. در فوتبال این مر کاملا طبیعی است. همه ما اشتباه میکنیم.

ستاره آرژانتینی نیز پس از این که در مقابل موجی از انتقادات قرار گرفت در حساب رسمی اش بخاطر خراب کردن این ضربه پنالتی از هواداران سیتی عذرخواهی کرد.

میخواهم از هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی و هواداران به خاطر از دست دادن پنالتی عذرخواهی کنم. تصمیم بدی گرفتم و مسئولیت کامل آن را می‌پذیرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала