رونمایی از اصلی‌ترین تجهیزات نظامی جدید روسیه در رژه مسکو + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sytdykov /  مراجعه به بانک تصاویر رونمایی از اصلی‌ترین تجهیزات نظامی جدید روسیه در رژه مسکو
رونمایی از اصلی‌ترین تجهیزات نظامی جدید روسیه در رژه مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رژه نظامی روز یکشنبه (9 می) در میدان سرخ مسکو به مناسبت بزرگداشت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ بزرگ میهنی برگزار، جایی که در آن از جدیدترین تجهیزات نظامی ارتش روسیه رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور موراخوفسکی، عضو شورای متخصص هیئت مدیره کمیسیون نظامی-صنعتی روسیه گفت که اصلی‌ترین تجهیزات نظامی جدید کشور در رژه پیروزی در مسکو، موترهای زرهی دفاع هوایی از پلتفرم «تایفون» و وسایل نقلیه دیگری که مجهز به ماژول های فنی بودند.

تجهیزات نظامی در رژه پیروزی در 9 ماه مه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
تجهیزات نظامی در رژه 76-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در میدان سرخ + اینفوگرافیک

آقای موراخوفسکی گفت: برای اولین بار از توپخانه‌های ضد هوایی «تایفون» روی موترهای زره‌پوش در رژه پیروزی در میدان سرخ رونمایی شد، اگرچه از نظر ظاهری تفاوت کمی با تجهیزات که تماشاگران دیده‌اند دارند، ماشین جدید است، اما تفاوت‌های آن در داخل، زره‌پوش پوشیده شده است.

با این حال این کارشناس نظامی متذکر شد که نکته اصلی این است که همه این تجهیزات جدید به صورت سری تولید شده و به به ارتش تحویل داده شده است.

با این حال این کارشناس نظامی متذکر شد که نکته اصلی این است که همه این تجهیزات جدید به صورت سری تولید شده و به نیروها تحویل داده شده است.

وی افزود: ما چندین سال است که در رژه‌ها نمونه‌هایی را نشان می‌دهیم، اما هنوز به‌طور سری تولید نشده اند. آنها یا در نسخه‌های جداگانه هستند یا در عملیات نظامی آزمایشی قرار دارند.

این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار می شود و انتظار می‌رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب راکت بالستیک قاره‌پیما و پرواز حدود 80 طیارۀ نظامی همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала