سپاسگزاری اشرف غنی از وزیر خارجه استرالیا به خاطر همکاری این کشور

© Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.سپاسگزاری اشرف غنی از وزیر خارجه استرالیا به خاطر همکاری این کشور
سپاسگزاری اشرف غنی از وزیر خارجه استرالیا به خاطر همکاری این کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان از همکاری و کمک های استرالیا در بیست سال گذشته در دیدار با وزیر خارجه این کشور سپاسگزاری کرد. 
دیدار عبدالله عبدالله با وزیر خارجه استرالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
دیدار عبدالله عبدالله با وزیر خارجه استرالیا

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز یکشنبه نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان پیش از ظهر امروز طی دیداری با خانم ماریس پین وزیر امور خارجه استرالیا در زمینه های تقویت بیشتر مناسبات افغانستان و استرالیا، پروسه صلح، روابط جامعه بین المللی با افغانستان در روشنایی فصل جدید همکاری ها و گام های آینده پروسه صلح، بحث و تبادل نظر نمودند.
ارگ ریاست جمهوری افزوده است، که رئیس جمهور غنی از همکاری و کمک های کشور دوست استرالیا در بیست سال گذشته در عرصه های مختلف با افغانستان قدردانی کرده، گفت: بیرون شدن نیروهای بین المللی از افغانستان به معنای آغاز یک فصل جدید است. مناسبات کشورهای دوست با افغانستان پابرجاست و روابط افغانستان و آسترالیا به اساس احترام و منافع متقابل، تقویت بیشتر خواهد یافت.
در پایان این خبرنامه آمده است، که در مقابل، ماریس پین وزیر امور خارجه آسترالیا ضمن حمایت از دستآوردهای دو دهه گذشته، بر حفاظت از آنان تاکید کرد و گفت که اگرچه آسترالیا حضور نظامی خود را در افغانستان به پایان می رساند، اما تعهد این کشور با حکومت و مردم افغانستان پابرجا است و مناسبات میان دوکشور در بخش های انکشافی و اقتصادی، بیشتر تقویت و دوامدار خواهد شد.

یادآوری می کنیم، که وزیر خارجه استرالیا امروز با داکتر عبدالله عبدالله نیز دیدار کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала