پوتین: روز پیروزی همیشه برای روسیه یک روز مقدس خواهد بود

© Sputnik / Host photo agency / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روز پیروزی همیشه برای روسیه یک روز مقدس خواهد بود
پوتین: روز پیروزی همیشه برای روسیه یک روز مقدس خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در رژه نظامی به مناسبت 76مین سالگرد پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، گفت که روز پیروزی همیشه برای روسیه یک روز مقدس خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی که در میدان سرخ به مناسبت 76مین سالگرد پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، داشت گفت که این روز پیروزی همیشه برای روسیه یک روز مقدس خواهد بود.

رئیس‌جمهور پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
رئیس‌جمهور پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت + ویدیو

وی خطاب به مردم روسیه گفت: من روز پیروزی را به شما تبریک می‌گویم پیروزی با اهمیت عظیم و تاریخی برای سرنوشت تمام جهان، این روز پیروزی برای روسیه و مردم ما یک روز مقدس بود، هست و خواهد بود.
رئیس‌جمهور روسیه افزود: این حق ما از نظر خویشاوندی با کسانی است که نازیسم را شکست دادند، ما وارث قانونی نسل برنده هستیم. نسلی که ما برای شان احترام و افتخار می‌کنیم.

آقای همچنان گفته که مردم شوروی یک حکم تاریخی در مورد نازیسم صادر کردند و «طاعون قهوه‌ای» را پشت سر گذاشتند.

رئیس‌جمهور پوتین افزود: پاسخ به حمله نیروهای نازی یک احساس رایج، مهیب، مقاومت ناپذیر و غیرقابل برای دفع حمله، برای انجام همه کارها بود تا دشمن شکست بخورد، تا مجرمان و قاتلان مجازات اجتناب ناپذیر و عادلانه‌ای متحمل شوند.

پوتین گفت، مردم شوروی این سوگند مقدس را ادا کردند، از میهن خود دفاع کردند و کشورهای اروپا را از «طاعون قهوه‌ای» آزاد کردند و یک حکم تاریخی در مورد نازیسم صادر کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه همچنان گفت که روسیه همواره از حقوق بین‌المللی حمایت می‌کند و قاطعانه از منافع ملی خود و امنیت مردم دفاع خواهد کرد.

وی گفت: روسیه همواره از حقوق بین‌المللی حمایت می‌کند، در عین حال قاطعانه از منافع ملی خود و امنیت مردم دفاع خواهد کرد.

پیشتر، آقای رئیس‌جمهور پوتین همراه با امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان وارد میدان سرخ شدند و با جانبازان احوالپرسی نمودند.

این رژه در میدان سرخ مسکو به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار می شود و انتظار می‌رود با نمایش بیش از 12 هزار نیرو، بیش از 190 قطعه ادوات نظامی شامل سکوی پرتاب راکت بالستیک قاره‌پیما و پرواز حدود 80 طیارۀ نظامی همراه باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала