Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برکناری پیرلو قبل از بازی با اینتر

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
سران باشگاه یوونتوس تصمیم دارند قبل از تقابل با اینترمیلان، آندره‌آ پیرلو را از هدایت تیم برکنار و تودور جایگزین موقت او کنند.

به گزارش اسپوتنیک، حذف ناباورانه یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن کسب نتایج ضعیف در سری‌آ باعث شد که فشارها روی آندره‌آ پیرلو به اوج خود برسد؛ در واقع بیانکونری اکنون خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز حس می‌کند و شکست 0-3 برابر میلان، سهمیه را تا جایی دور از دسترس قرار داده و همین مسائل باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با اخراج آندره‌آ پیرلو از هدایت این تیم مطرح شود.

امروز رسانه «لا استامپا» مدعی شد که ممکن است در چند روز آینده پیرلو اخراج شود و در بازی یونتوس مقابل برابر اینتر، ایگور تودور روی نیمکت بنشیند.

بیانکونری  در صورتی که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکنند از لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را پشت سر خواهند گذاشت و درآمد هنگفتی را از دست می‌دهند. به همین دلیل ممکن است آندرا پیرلو پیش از پایان فصل شغل خود را از دست بدهد.

این در حالی‌ست که پیرلو پس از پایان بازی شب گذشته اعلام کرد اصلا قصد استعفا ندارد و می‌خواهد تا لحظه‌ای که اجازه دارد به کارش ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала