Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای سخت رونالدو در یووه؛ آیا کریس فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
شرایط در جدول رقابت‌های سری‌آ طوری‌ست که احتمال حضور یوونتوس در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را بسیار اندک نشان می‌دهد و اگر این تیم سهمیه کسب نکند، رونالدو فصل بعد در رقابت‌های مورد علاقه‌اش حضور نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است در این روزها وضعیت چندان مساعدی ندارد. او به همراه یوونتوس در این فصل از رقابت‌های سری‌آ می‌توان گفت ضعیف‌ترین نتایج را از زمان حضورش در این باشگاه کسب کرده و با حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تنها هدف آن‌ها تا انتهای این فصل از رقابت‌ها می‌تواند قرار گرفتن در رتبه سوم و کسب سهمیه برای فصل بعدی این مسابقات باشد.

اما با توجه به شکست 0-3 آن‌ها در برابر میلان، در هفته سی‌و پنجم رقابت‌های سری‌آ، به نظر می‌رسد این امر نیز دور از دسترس خواهد بود و اگر این تیم در برابر ساسولو، اینتر و بولونیا بلغزد، با توجه به شرایط خوب میلان و ناپولی، قطعاً سهمیه را از دست خواهند داد.

یوونتوس در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و ناپولی و میلان را بالاتر از خود برای کسب سهمیه می‌بیند و حتی اگر این تیم همه بازی‌های خود را ببرد و روسونری‌ و ناپل‌ها امتیاز از دست ندهند، یووه در فصل جدید لیگ قهرمانان غایب خواهد بود.

در صورتی که بانوی پیر موفق به کسب سهمیه نشود، رونالدو فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا که بهترین گُلزن در این رقابت‌ها است و علاقه زیادی به کسب عنوان قهرمانی آن دارد، حضور نخواهد داشت و این فوق ستاره باید در لیگ اروپا بازی کند.

گزارش‌هایی وجود دارد که در صورت عدم صعود یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا، احتمال بازگشت رونالدو به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد وجود دارد و این بازیکن نمی‌خواهد در آخرین سال‌های فوتبالی‌اش از رقابت‌های معتبر اروپایی دور باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала