Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من یونایتد - لستر؛ نتیجه سرنوشت ساز برای رقیب هم شهری

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
تیم لسترسیتی با هدایت براندن راجرز دوشنبه شب مهمان منچستریونایتد است و این تیم تصمیم می‌گیرد که سیتی قهرمان شود یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد در حالی‌که هفته کاملا سختی دارد، قرار است در یک تقویم پرفشار سه بازی را در یک هفته انجام دهد، این تیم در حالی‌که بازی برابر استون ویلا را 3-1 برنده شد، سه شنبه شب و پس از استراحت دو روزه باید با لسترسیتی مصاف بدهد و حالا تصمیم در اختیار تیم راجرز است که سیتی قهرمانی خود را زودتر از موعد مقرر به دست آورد یا نه.

باخت یکشنبه لستر مقابل اورتون اما باعث شد تا چکش‌ها جایگاه این تیم را در رده چهارم جدول بگیرند. از قضا منچستر یونایتد، باشگاه سابق دیوید مویس سرمربی وستهام کلید امیدهای این تیم برای حضور در جمع چهار تیم برتر را حفظ خواهد کرد زیرا آنها سه شنبه شنبه به مصاف لستر می‌روند و پنجشنبه میزبان تیم رده پنجمی لیورپول هستند.

لیگ برتر جدال مقابل مردان یورگن کلوپ را تنظیم کرد، مسابقه‌ای که آخر هفته گذشته به دلیل اعتراض هواداران در اولدترافورد به تعویق افتاد.(تنها دو روز پس از بازی یونایتد مقابل روباه‌ها) سرمربی یونایتد، اوله گونر سولسشر هشدار داد که با توجه به چرخش سریع، در یکی از بازی‌های این هفته تیمش ضعیف بازی خواهد کرد و مویس گفت: "اوله می‌تواند کاری را که دوست دارد با تیمش انجام دهد، اما من نمی‌دانم آیا روش بهتری برای مرتب سازی مسابقات وجود داشت یا خیر. منچستر یونایتد همیشه می‌تواند تیم قدرتمندی باشد."

وقتی از مویس در مورد این‌که آیا برنامه ریزی مجدد مسابقات یونایتد در مقابل لیورپول باعث ایجاد مشکلات می‌شود پرسیده شد وی جواب داد: "لیگ برتر باید به این سوالات پاسخ دهد."

مویس در مورد امیدهای لیگ قهرمانان برای وستهام اضافه کرد: "شانس ما در لیگ قهرمانان کم است اما به جنگ ادامه خواهیم داد. من هدف خود را تعیین کردم و می‌دانستم که کجا باید برویم و شکست ممکن است برای ما گران تمام شود اما شما هرگز در فوتبال نمی‌دانید، ما ممکن است به موقع چیزی متفاوت بگوییم."

کارلو آنچلوتی مربی اورتون نیز احساس می‌کند که برد تیمش برابر وستهام در صعود آنها به اروپا کمک خواهد کرد. او گفت: "این بسیار حیاتی بود زیرا اگر این‌گونه نباشد، ما از رقابت برای اروپا خارج هستیم. حالا یک بازی حیاتی دیگر مقابل استون ویلا در روز پنجشنبه پیش رو داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала