Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع رئال در مورد پنالتی سویا: شرم آور است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
دنی کارواخال، مدافع کناری رئال مادرید، به پنالتی اعلام شده برای سویا در برابر این تیم واکنش نشان داد و آن را شرم‌آور عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در یک دیدار جنجالی میزبان سویا بود و برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد تا شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

دنی کارواخال مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
کارواخال 51مین مصدوم فصل رئال

در این دیدار داوری مشکلات فراوانی داشت و انتقادات زیادی به مونوئرا مونته و همکارانش که قضاوت این دیدار را به عهده داشتند، وارد است.

مونته شب گذشته در دقیقه 74 برای رئال مادرید پنالتی اعلام کرد اما پس از بررسی وی‌ای‌آر، تصمیمش را عوض کرد و با اعلام خطای هند میلیتائو، به سویا پنالتی داد.

این پنالتی کادرفنی و بازیکنان رئال را شدیداً ناراحت ساخته و آن‌ها با انتشار پُست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌ تندی به آن داشته اند.

دنی کارواخال مدافع کناری رئال مادرید که در دیدار شب گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت، این تصمیم داور را شرم‌آور عنوان کرد و داور را دلیل از دست رفتن دو امتیاز بسیار مهم می‌داند.

او در انستاگرام خود در این مورد نوشت:" شرم آور است."

این در حالی‌ست که قبل از این زیدان نیز گفته بود که توضیحات داور برایش قناعت بخش نبوده و بخاطر داوری آن‌ها دو امتیاز از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала