Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی در اردوی میلان و سوئد؛ زلاتان ادامه فصل و یورو را از دست می‌دهد؟

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویج، ستاره سوئدی میلان، شب گذشته و در دیدار برابر یوونتوس، از ناحیه زانو مصدوم شد و با نگرانی زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته میلان و یوونتوس در این هفته از رقابت های سری‌آ، در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم رفتند و که در نهایت روسونری‌ها توانستند با نتیجه 0-3 بانوی پیر را شکست داده و بالاتر از این تیم قرار بگیرند و اکنون شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از بیانکونری است چرا که تیم پیرلو در رده پنجم جدول سری آ قرار گرفته و تیم پیولی در جدول سری‌آ در رده سوم قرار دارد.

این پیروزی شیرین اما به کام میلانی‌ها تلخ شد زیرا زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی این تیم در نیمه دوم از ناحیه زانو مصدوم شد و با نگرانی زمین بازی را ترک کرد.

مصدومیت این بازیکن باتجربه کادرفنی میلان را شدیداً نگران ساخته و پیولی پس از پیروزی تیمش گفت که امیدوار است مصدومیت زلاتان جدی نباشد.

از سویی هم تا نزدیک به یک ماه دیگر رقابت‌های یورو برگزار خواهد شد و زلاتان که به تازگی باردیگر به تیم ملی دعوت شده است، یکی از ارکان اصلی تیم ملی سوئد شمرده می‌شود و اگر مصدوم شود، این رقابت‌ها را از دست خواهد داد.

گفته می‌شود که نوع مصدومیت و میزان دوری زلاتان از میادین امروز و پس از انجام آزمایش‌های بیشتر مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала