Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌گیری ادامه بازی‌های لیگ جزیره با حضور هواداران

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
لیورپول و اورتون برای استقبال از تعداد محدودی از هواداران برای دیدارهای نهایی خانگی لیگ برتر ، چراغ سبز دریافت می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گروه مشاوران ایمنی زمین لیورپول اعلام کرده‌اند که تعداد محدودی از هواداران لیورپول و اورتون می‌توانند در هفته‌های نهایی لیگ برتر، برای تشویق تیم‌های شان وارد ورزشگاه شوند.

در مجموع 10 هزار هوادار برای بازی لیورپول برابر کریستال پالاس در روز یکشنبه 23 می در آنفیلد مجاز خواهند بود، در حالی که 6500 هوادار اورتون می‌توانند در آخرین بازی خانگی در مقابل ولوز در روز چهارشنبه 19 می وارد گودیسون پارک شوند.

لیگ برتر پیش از این مرحله آخرین بازی‌ها را به نیمه هفته برنامه ریزی کرده بود تا همه باشگاه‌ها قبل از پایان فصل یک بازی با هواداران داشته باشند.

با این حال هواداران خارج از خانه از این پس تا پایان فصل لیگ برتر مجاز به حضور در بازی‌ها هستند.

از مارچ 2020، تعداد انگشت شماری از مسابقات با هواداران در ورزشگاه‌ها برگزار شده و این اعلامیه امید بازگشت مرحله‌ای موفقیت آمیز هواداران در فصل آینده را افزایش می‌دهد.

انتظار می‌رود بوریس جانسون نخست وزیر  انگلستان از کنفرانس خبری امروزش برای بحث در مورد آخرین مرحله "نقشه راه" ویروس کرونا برای خارج شدن از قرنتین استفاده کند.

تصمیم گروه مشاوره‌ای لیورپول برای بازپس اجازه یافتن برخی از طرفداران همزمان با انتظار برداشته شدن مرحله بعدی محدودیت‌های ویروس کرونا مانند برنامه ریزی شده در 17 می است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала