Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه سنگین پیکه به زیدان: مردم می‌دانند که...

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع بارسلونا، با اشاره به مکالمه زیدان با داور بازی رئال مادرید – سویا، کنایه سنگینی به سرمربی کهکشانی‌ها زد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لالیگا، با تساوی 2-2 برابر سویا متوقف شد تا نتواند به صدر جدول رده بندی صعود کند.

دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
مدافع رئال در مورد پنالتی سویا: شرم آور است

این دیدار از لحاظ داوری جنجال‌هایی داشت و زیدان در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت و اظهار داشت که توضیحات مونته قاضی این دیدار قناعت بخش نبوده است.

زیدان در پایان دیدار در کنار مونوئرا مونته، داور دیدار ایستاد و از او در مورد این پنالتی اعلام شده توضیح خواست و داور بازی نیز به او توضیحات داد اما سرمربی رئال مادرید توضیحات را نپذیرفت با عصبانیت راهی رختکن شد.

جرارد پیکه مدافع  بارسلونا که همیشه جنجال‌های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته و به خصوص با رئالی داشته با اشاره به مکالمه زیدان و داور کنایه سنگینی به سرمربی رئال مادرید زد و گفت:"مردم می دانند که در مورد چه صحبت می کنند!"

این در حالی‌ست که قبل از این بازیکنان رئال مادرید نیز به انتقاد کومان به داوران واکنش‌هایی نشان داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала