Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان حتا با فتح لالیگا هم اخراج می‌شود!

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
ادامه حضور سرمربی هالندی بارسلونا روی نیمکت این تیم در هالۀ از ابهام است.

به گزارش اسپوتنیک، برخی منابع به ESPN گفته اند که چندین نفر از اعضای هیئت مدیره بارسلونا احساس می‌کنند سبک بازی تیم کومان با اهداف بلند مدت باشگاه هماهنگ نیست و حتی اگر بارسلونا فصل را با دو گانه داخلی نیز به پایان برساند، بهتر است این سرمربی هالندی از باشگاه جدا بشود.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
ورزش
جلسه طولانی لاپورتا با سه کاپیتان بارسا با غیبت عجیب کومان

کومان در بازی گرفتن از جوانان بارسلونا عملکرد خوبی داشته و قهرمان کوپا دل ری شد و اکنون نیز بارسلونا برای قهرمانی لالیگا می جنگد اما بعضی از اعضای هیئت مدیره خواهان شروعی جدید با یک مربی جدید در این تابستان هستند.

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا نیز در روزهای ابتدایی انتخابش به عنوان رییس این باشگاه به حمایت از مربی هالندی پرداخت اما از آن زمان تا به حال سکوت کرده و حتت پس از فینال کوپا دل ری نیز حاضر نشد در مورد آینده کومان صحبت کند.

او اما پس از شکست بارسلونا مقابل گرانادا و از دست رفتن شانس صدرنشینی به شدت عصبانی بود. این در حالیست که رونالد کومان در آگست سال گذشته و در مقطعی دشوار هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. بارسا در آن روزها در لیگ قهرمانان اروپا 8-2 مغلوب بایرن مونیخ شده بود و لیونل مسی نیز قصد داشت این تیم را ترک کند.

این بحران در نهایت منجر به استعفای جوزپ ماریا بارتومئو در اکتبر سال گذشته شده و در ادامه خوان لاپورتا در ماه مارچ به عنوان جانشین او انتخاب شد.

آبی‌اناری‌ها در این فصل در لالیگا نتوانسته است هیچ یک از رقبای اصلی خود مانند اتلتیکو یا رئال مادرید را شکست دهد. از سوی هم این تیم در لیگ قهرمانان نیز با اختلاف سه گل در نوکمپ مغلوب یوونتوس و پاری‌سن‌جرمن و در بازی های مهم مغلوبی همیشگی بوده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала