کلوپ ویدیو

آتش بازی به مناسبت 76 مین سالروزی پیروزی شوروی+ویدئو

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر آتش بازی در مسکو به مناسبت روزی پیروزی
آتش بازی در مسکو به مناسبت روزی پیروزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
توجه شما را به آتش بازی به مناسبت پیروزی شوروی در جنگ دوم جهانی جلب می نمایم.

امروز 76 مین سالروز جنگ دوم جهانی در سراسر جهان تجلیل گردید. 

 به گزارش اسپوتنیک، در سراسر روسیه امروز پیروزی در جنگ دوم جهانی علیه فاشیزم تجلیل گردید.

​ولادیمیر پوتین حین شرکت در مراسم یادبود و تجلیل از جنگ دوم جهانی در میدان سرخ روسیه ، نخست به همه شهروندان روسیه و تمام کشور های اتحادیه جماهر شوروی سابق تبریک گفته، رسم و گذشت نظامیان کشور را افتتاح نمود. امام علی رحمانوف رئیس جمهور تاجکستان نیز در این مراسم شرکت ورزید.  

سرویس مطبوعاتی حوزه نظامی غرب گزارش داد، به افتخار هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی ، در مسکو جشن برگزار شد که در آن 72 دستگاه با 12 هزار فیر آتش بازی فضایی مسکو را رنگارنگ نمودند.

تولی توپچی با توپ های ZIS-3 مربوط به دوران جنگ بزرگ میهنی، که بخشی از این قوا بود و در قلمرو Luzhnetskaya مستقر می باشد، ایجاد  صدا فیر توپ ها را تأمین کردند.

آتش بازی در پارک پیروزی، دو در مناطق Luzhnetskaya ، در Lianozovo ، در VDNKh ، در پارک Izmailovsky ، در Novo-Peredelkino ، Kuzminki ، Nagatinsky Zaton ، Obruchevsky ، Yuzhny Butovo ، Mitino ، Pokrovskoye-Streshnevy ، Leşoznevje و Leresoznevje ترویتسک صورت گرفت.

فیرهای آتش بازی توسط نرم افزار ویژه طراحی و سناریوی آتش بازی شبیه سازی میگردد، حین فیر، توسط یک سیستم اتومات به میلی ثانیه تنظیم می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала