Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOاللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي
اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
مهاجم ایتالیایی و سابقه‌دار یوونتوس سهمیه میلان را قطعی میداند.

 به گزارش اسپوتنیک، تیم یوونتوس و میلان دیشب در حالی به مصاف هم رفتند که میلان موفق شد با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
روزهای سخت رونالدو در یووه؛ آیا کریس فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود؟

با این برد میلان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک و نزدیک تر شد. در عین حال کسب سهمیه برای یوونتوس بسیار سخت به نظر می‌رسد. دل پیرو و فابیو کاپلو بعد از این بازی به شکست یوونتوس واکنش نشان دادند.

دل پیرو در این باره گفت:«اگر میلان را می‌بردیم در جدول برتری داستبم، فکر می‌کردم که اگر یووه برنده شود به سی‌ال صعود کند، و با وجود باخت هم همچنان شانس داشته باشد؛ اما بعد از چیزی که در زمین دیدم باید بگویم که میلان به لیگ قهرمانان صعود می‌کند.»
این ستاره پیشین فوتبال ایتالیا در ادامه در باره حضور رونالدو در یوونتوس گفت:«او نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند. دیدیم که به بازیکنانی کنار خودش نیاز دارد، چراکه در مادرید می‌دیدیم بازیکنانی بودند که کار او برای گلزنی را راحت می‌کردند اما در یوونتوس چنین چیزی وجود ندارد.»

همچنین علاوه بر دل پیرو، کاپلو نیز اظهار داشت:«چیزی که امشب از یووه دیدیم شرم‌آور بود؛ نیمه اول آن‌ها موجودیت نداشتند و مانند تیمی بودند که هفته پیش در اودینزه بازی می‌کرد، باید گفت که میلان کار بزرگی نکرد، آن‌ها بازی خودشان را کردند بدون اینکه به مشکل بزرگی بخورند. در نیمه اول هر دو تیم پاس‌های اشتباه زیادی دادند. وقتی نیمه اول را میدیدم از خودم میپرسیدم آیا این‌ها واقعا برای یک لیگ معتبر خوب هستند؟!»

شب گذشته یوونتوس در خانه برابر میلان با سه گل شکست خورد تا اکنون در خطر از دست دادن تاپ فور و غیبت در فصل بعد از رقابت های چمپیونزلیگ باشد، البته یوفا ممکن است یوونتوس را برای حضور در پروژه شکست خورده سوپرلیگ از حضور در فصل بعد این رقابت ها محروم کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала