Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وداع هنرمند با مستطیل سبز؛ اینیستا فردا اعلام بازنشستگی می‌کند؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا
آندرس اینیستا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا و بازیکن فعلی ویسل کوبه جاپان، فردا کنفرانس مطبوعاتی برگزار و گفته می‌شود که از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سال‌هایی که فوتبال در رسانه‌ها و بین مردم بیشتر دیده شده و مورد توجه هم بوده، بازیکن‌ها و حتی مربیانی بوده‌اند که حضورشان چه در تیم خودشان و چه در فوتبال تاثیر به‌سزایی داشته و آویختن کفش‌شان هم اشک خودشان و هم خیلی از طرفدارهای فوتبال را در آورده است.

یکی از این بازیکنان اینیستا است که در زمان خداحافظی از بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، اشک میلیون‌ها طرفدار فوتبال را در آورد و خودش نیز اشک ریخت.

این بازیکن فوتبال که در به عنوان قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و یکی از بهترین هافبک‌های دنیا فوتبال شناخته می‌شود، حالا تصمیم دارد با مسطیل سبز وداع کند و بار دیگر چشم میلیون‌ها هوادار فوتبال را اشک نم کند.

اینیستای بی حاشیه و همیشه موثر قصد دارد در 36 سالگی از فوتبال بازنشسته شود و شاید در سرش رویاهای زیادی برای حضور مجدد و موفق این بار در قامت مربی داشته باشد.

خداحافظی اینیستا، فردا طی کنفرانس مطبوعاتی که از یوتیوب باشگاه ویسل کوبه به نشر خواهد رسید، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و کفش‌هایش را برای همیشه خواهد آویخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала