Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مبهم «کریستیانو رونالدو» در یوونتوس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
مشکلات فوق ستاره پرتگالی در یوونتوس رو به افزایش است و احتمال جدایی او وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شکست 3 بر صفر خانگی یوونتوس مقابل میلان باعث خجالت بیانکونری شد و کریستیانو رونالدو که در این دیدار نتوانست اثرگذار باشد از انتقادات در امان نماند.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
نائب رییس یوونتوس: پیرلو و رونالدو به کارشان ادامه می‌دهند

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد شاگردان آندره‌آ پیرلو از تیمی که زمانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده فاصله زیادی دارند و شکست مقابل میلان این تیم از جمع چهار تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان کسب می‌کنند خارج کرده است.

عملکرد رونالدو مقابل میلان باعث شده تا از او به عنوان شبحی درون زمین صحبت کنند چون او نتوانسته دروازه میلان را باز کند. فوق ستاره پرتگالی در دیدار با میلان حتی نتوانست یک شوت در چارچوب داشته باشد و به خوبی تغذیه نشد تا بتواند اثرگذار باشد.

آینده رونالدو در یوونتوس مبهم است. او در ماه‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده و تردیدها در مورد ماندن او در تورین هر هفته افزایش می‌یابد. ستاره 36 ساله تا جون 2022 با یوونتوس قرارداد دارد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد او به دنبال بازگشت به منچستریونایتد باشد.

درهمین حال، برخی گزارش‌ها از پایان کار حرفه‌ای رونالدو با یوونتوس در انتهای فصل است و از پی‌اس‌جی به‌عنوان یکی از تیم‌های خواهان او نام برده می‌شود. در این میان خانواده رونالدو اعلام کردند هر تصمیمی که او بگیرد مورد حمایت آنها خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала