Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد - لسترسیتی؛ نبرد برای کسب سهیمه در لیگ قهرمانان

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب منچستریونایتد برابر لستر سیتی به میدان می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد که بخت خود برای قهرمانی در لیگ برتر را بسیار ناچیز می بیند، ترجیح خواهد داد تمرکز خود را روی بازی روز پنجشنبه مقابل لیورپول بگذارد.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
رکورد تاریخی منچستریونایتد در لیگ برتر

لسترسیتی اما در دو راهی گیج کننده تری به سر می برد؛ آن ها همان قدر که خواهان کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، جام کسب کردن در جام حذفی را هم می خواهند.

منچستر یونایتد - لستر سیتی

این بازی اولین مسابقه از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. منچستریونایتد با 70 امتیاز از 34 بازی در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفته است و لسترسیتی با 63 امتیاز از 34 بازی رتبه چهارم را در اختیار دارد.

این بازی برای هر دو تیم که به دنبال کسب جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده هستند، بسیار مهم است. با توجه به سوابق دیدار‌های 2 تیم و شرایط این روز‌های منچستریونایتد، پیش بینی می‌شود لستر سیتی کار سختی در اولدترافورد داشته باشد. من یونایتد در 12 بازی آخر خود برابر لستر سیتی شکستی نداشته، 8 پیروزی شیاطین سرخ و چهار تساوی حاصل این بازی‌ها بوده است.

لستر سیتی از 22 بازی گذشته خود در اولدترافورد فقط در یک بازی به پیروزی رسیده است که آن هم در فصل 1998 - 1997 بود. 5 تساوی و 16 شکست حاصل مسابقات دیگر لستر سیتی در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ بوده است.

البته بازی روز سه شنبه برای لسترسیتی هم ایده آل نیست چون آن ها شنبه آینده باید در فینال جام حذفی انگلیس به میدان بروند.  یونایتد‌ها در هفته های اخیر در فرم بسیار خوبی به سر می برند، آن‌ها هر چهار بازی خانگی آخر خود در لیگ جزیره را برده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала