Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم مسلمان لیورپول: امسال بدترین فصل دوران فوتبالی‌ام بود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
مهاجم مسلمان و سنگالی لیورپول می‌گوید که امسال بدترین فصل دوران فوتبالی او بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم 29 ساله در سه فصل گذشته هر بار بیش از 20 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است اما در این فصل تنها 14 گل زده است که 9 گل آن در لیگ برتر بوده است.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
ورزش
دمبله جانشین مانه در لیورپول میشود
مهاجم سنگالی سرخ‌های مرسی سیاد در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از بدترین دوران فوتبالی یاد کرد و گفت:«این بدترین فصل زندگی حرفه‌ای من است. من مجبورم آن را بپذیرم. از لحاظ شخصی واقعا جواب این سوال را نمی دانم. همیشه سعی کرده ام صرف نظر از خوب یا پیش رفتن زندگی، مثبت اندیش باشم و همیشه از خودم سوال می پرسم چرا چنین اتفاقی افتاده است.»
مانه در ادامه افزدو:«آیا من درست غذا می‌خورم، آیا چیزی تغییر کرده است؟ اما نتایج آزمون نشان داد که همه چیز مرتب است. من باید بتوانم درک کنم که در زندگی بالا و پایین هایی وجود دارد. به تلاش کردن و سخت کار کردن ادامه خواهم داد و شاید با گذر زمان این مشکل هم رفع شود.»

بازیکنان لیورپول اگر چه توانستند فصل گذشته به سی سال انتظار هواداران خود برای فتح لیگ برتر پایان دهند اما در مسابقات این فصل و برای دفاع از عنوان قهرمانی دچار مشکلاتی جدی شدند.

لیورپول در دیدار بعدی خود در لیگ برتر پنجشنبه شب به مصاف منچستریونایتد می‌رود و در ادامه در لیگ برتر برابر وست برومویچ سقوط کرده قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала