Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان کار ستاره بوسنیایی در نیوکمپ؛ پیانیچ به تورین باز می‌گردد

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
هافبک بوسنیایی بارسلونا احتمالا بار دیگر پیراهن راه‌راه‌پوشان تورین را به تن کند.

به گزارش اسپوتنیک، رادیوی کاتالونا گزارش داده که میرالم پیانیچ، بازیکن بارسلونا در صورت ماندن رونالد کومان در بارسلونا برای فصل بعدی از این تیم جدا خواهد شد.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
ورزش
واینالدوم – بارسلونا ؛ پیانیچ قصد جدایی ندارد

در همین حال، شبکه رادیویی «راک وان کاتالونیا»، چند هفته پیش اعلام کرد که دو باشگاه بارسا و یووه به منظور مذاکره و بررسی احتمال انجام معاوضه با حضور پیانیچ و «رودریگو بنتانکور» با یکدیگر ملاقات کردند.

به این ترتیب، پیانیچ به تورین باز می‌گردد و مرد اروگوئه‌ای با توافقی مشابه راهی نیوکمپ خواهد شد. بارسلونا چند سالی است که به دنبال جذب بنتانکور 23 ساله است. تاکنون نتیجه مذاکرات مشخص نیست و دو طرف برای ادامه مذاکرات باردیگر در پایان فصل با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

هافبک بوسنیایی آبی‌اناری‌ها در این فصل در 28 بازی بارسلونا به میدان رفته ااست؛ او از ماه مارچ تاکنون برای بارسا به میدان نرفته و پس از آنکه به عنوان بازیکن جایگزین در دیدار برابر پی‌اس‌جی به میدان رفت، حتی یک دقیقه نیز برای آبی اناری‌ها بازی نکرده است.

او در تابستان گذشته با انتقالی 60 میلیون یورویی راهی بارسا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала