Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: محرومیت از لیگ قهرمانان؟ به من مربوط نمی‌شود!

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا می‌گوید ماجرای محروم شدن بارسلونا از رقابت‌های اروپایی به یوفا بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با لوانته گفت که آنها هنوز هم برای قهرمانی در لالیگا شانس دارند.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
کومان: اینکه رئال مادرید به داوری اعتراض دارد، مشکل خودشان است

سرمربی بارسا همچنان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند تصور کند که بارسلونا فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود گفت که این موضوع به او نه، بلکه به اتحادیه فوتبال اروپا مربوط می‌شود.

کومان در این باره بیشتر صحبت کرد و گفت:«نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم چون در مورد سوپرلیگ اطلاعات کافی ندارم و در جریان سازوکار آن نیستم. این موضوع به یوفا مربوط می‌شود. نمی‌دانم که امکان محروم شدن‌مان از سوی یوفا وجود دارد یا نه. در حال حاضر هم این موضوعی نیست که برای من اهمیت داشته باشد.»
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه در خصوص رقابت بر سر قهرمانی لالیگا گفت:«فکر می‌کنم که هر 3 تیم بالای جدول لالیگا برای قهرمانی شانس دارند. لالیگا هنوز برای ما از دست نرفته است. اتلتیکومادرید همچنان پیشتاز است اما ما نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشیم و باید حواس‌مان را به بازی‌های خودمان بدهیم چون همیشه راهی وجود دارد اما اول و مهمتر از همه این است که ما بازی‌های خودمان را ببریم

شاید بارسلونا در شرایط کنونی تنها دو امتیاز با صدر جدول لالیگا فاصله داشته باشد، اما جبران این دو امتیاز بسیار سخت به نظر می‌رسد و کار بارسا در راه کسب قهرمانی در لالیگا به اما و اگرهای زیادی کشیده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала