Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 1 – لستر 2؛ سیتی قهرمان لیگ برتر شد

© Phil NobleManchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
لسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد موفق به شکست منچستریونایتد شد تا شانس خود را برای کسب سهمیه، بیشتر از قبل سازد و سیتی را قهرمان این رقابت‌ها شود.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین دیدار از هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، دو تیم منچستریونایتد و لسترسیتی، در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که شاگردان براندن راجرز موفق شدند با نتیجه 1-2 شاگردان اوله گونار سولسشر را شکست داده و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نزدیک شوند.


این در این دیدار که اکثر ستاره‌های اصلی منچستریونایتد استراحت کرده بودند، لستر نمایش بسیار خوبی داشت و در دقیقه 10 به گُل نخست دست یافت و لوک توماس موفق شد دروازه دخیا را باز کند.
برتری روباها 5 دقیقه طول نکشید و یونایتد در دقیقه 15 با میسُن گرینوود موفق به زدن گُل تساوی شد تا این دیدار در نیمه‌نخست برنده نداشته باشد.
در نیمه دوم لستر بار دیگر برای به ثمر رساندن گُل برتری تلاش کرد و موفق شد در دقیقه 66 با ضربه سر چالار سویونجو، بار دیگر دروازه حریف را باز کند.
یونایتد در ادامه تلاش‌های زیادی برای رسیدن به گُل تساوی انجام داد اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و این دیدار با نتیجه 1-2 به سود روباها به پایان رسید.
با این نتیجه منچسترسیتی سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، قهرمان این رقابت‌ها شد و توانست دومین جام داخلی خود را در این فصل کسب کند.


لسترنیز با یک بازی بیشتر بالاتر از چلسی قرار گرفت و در جایگاه یونایتد تغییر وارد نشد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала