Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک گام تا نهایی شدن انتقال ستاره سیتی به بارسلونا + عکس

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، مدافع منچسترسیتی پس از فینال لیگ قهرمانان راهی بارسا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا اولین خرید بارسلونا در فصل 22-2021 خواهد بود. پس از ماه ها مذاکره زمان رخ دادن انتقال فرا رسیده هر چند که در زمستان آن ها برای جذب وی تلاش کردند اما نامزد های ریاست باشگاه موافق ورودش در زمستان نبودند.

باشگاه بارسلونا A woman casts her ballot in a polling station at FC Barcelona's Auditorium, next to Camp Nou stadium, during regional elections in Catalonia, amid the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), in Barcelona, Spain, 14 February 2021. REUTERS/Albert Gea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
ادعای اسپورت: گارسیا با بارسا قرارداد کرده است

اریک گارسیا حالا بعد از چهار سال به تحقق رویایش بسیار نزدیک شده است. مشکلات اقتصادی باشگاه بعد از ورود لاپورتا آرام آرام حل میشوند و با وجود اینکه بازیکن و اداره قبلی یک توافق ثبت کرده بودند به نظر میرسد که لاپورتا توانسته توافق های جدیدی با گارسیا داشته باشد.

قرار شده است که بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچستر سیتی و چلسی جذب اریک گارسیا به صورت رسمی اعلام شود. گارسیا برای انتقال به بارسلونا دیگر حاضر نشد به سیتی تمدید کند و همین نیز باعث شده که پپ گواردیولا دیگر در ترکیب تیمش از وی استفاده نکند.

ضمن این که خود گارسیا می خواهد قبل از شروع مسابقات یورو این انتقال رسمی شود. با وجود این که گارسیا خیلی وقت است برای منچسترسیتی به میدان نرفته است اما احتمال زیادی وجود دارد که لوئیس انریکه این بازیکن را برای حضور در مسابقات یورو فرا بخواند و در اردوی قبلی نیز نام گارسیا را در لیست خود قرار داده بود تا نشان دهد به این بازیکن اعتقاد ویژه ای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала