فرق بین آیفون 12 و 13+فوتو

© REUTERS / Apple Inc.آیفون
آیفون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
مدل های آینده آیفون 13 اپل کمی ضخیم تر از آیفون 12 خواهند بود و بخش قاب کمره به طور محسوسی بیرون تر از بدنه گوشی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MacRumors، اپل قصد دارد تیلفون هوشمند آینده را به یک باتری با ظرفیت بیشتر و همچنین کمره های پیشرفته مجهز کند اما در حین حال طبق شنیده ها طراحی دستگاه تغییر عمده ای نخواهد داشت.iPhone 12 vs #iPhone 13 : design https://t.co/m3bCfT61I5

​تصاویر آیفون جدید از منبعی گرفته شده است که به پیش بینی دقیق برنامه های طراحی اپل معروف است. معمولاً چنین تصاویری کمی قبل از راه اندازی دستگاه توزیع می شود تا سازندگان کیس بتوانند خود را برای عرضه گوشی به بازار آماده کنند. در بیشتر مواقع، چنین تصاویری به طور دقیق طراحی آیفون جدید را مشخص می کند.

بنابراین، طبق اطلاعات ارائه شده  ضخامت تلیفون های هوشمند 13 خط آیفون 7.57 میلی متر است که از آیفون 12 0.17 میلی متر بیشتر است. این ممکن است به دلیل نصب باتری های جدید با ظرفیت بیشتر باشد، که باعث افزایش عمر باتری تیلفون هوشمند خواهد شد. علاوه بر این، کمره ها نیز افزایش می یابند و حتی بیشتر از قبل از سطح تیلفون های هوشمند بیرون می آیند. این مورد به ویژه در نسخه Pro تلیفون های هوشمند بسیار محسوس خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала