Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و انتخاب دشوار میان پول و عشق؛ کاهش چشم‌گیرِ دستمزد لئو در پیشنهاد جدید بارسا + عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZليونيل ميسي نجم برشلونة
ليونيل ميسي نجم برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
موندو دیپورتیوو، در گزارشی مدعی شده که باشگاه بارسلونا به لئو مسی پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش 50 درصدی دستمزد ارائه داده است و حالا کاپیتان باید از میان پول و عشق یکی را انتخاب کند.

به گزارش اسپوتنیک، تنها چند هفته تا پایان قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هنوز توافقی به صورت رسمی بین طرفین صورت نگرفته است. لیونل مسی در تابستان سال گشته تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت و تنها عدم تمایل به درگیری‌های حقوقی مانع رخ دادن این اتفاق شد، اما حالا به نظر می‌رسد شرایط تغییر یافته و او قصد دارد باز هم در نوکمپ باقی بماند.
نشریه اسپورت امروز در گزارشی شرایط مذاکرات دو طرف را به بررسی گرفت و مدعی شد که مسی هیچ وقت به ماندن در بارسلونا به اندازه امروز نزدیک نبوده و احتمال تمدید قراداد این بازیکن بسیار بالا است.


نشریه موندو دیپورتیوو اما شرایط را کمی پیچیده عنوان کرده و مدعی‌ست که تمدید قرارداد مسی به وضعیت اقتصادی باشگاه بستگی دارد.
طبق گزارش موندو خوان لاپورتا و هیئت مدیره جدیدش مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد مسی را شروع کرده اند. باشگاه بارسلونا به مسی پیشنهاد کاهش 50 درصدی دستمزد را داده و هنوز مشخص نیست که لئو به این پیشنهاد چه پاسخی خواهد داد.


با این حال هر دو نشریه که به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک اند، روند مذاکرات را خوب عنوان کرده اند و از احتمال دست یافتن به یک توافق جدید خوشبین اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала