Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش «لیونل مسی» در نقل‌و‌انتقالات بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
بارسلونا سه گزینه نهایی خود را برای خط حمله‌اش در فصل نقل و انتقالات مشخص کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تمدید قرارداد نیمار با پاری‌سن‌جرمن امیدها را برای عملیات بازگشت مهاجم برازیلی به بارسلونا خاتمه داد اما واضح است که کاتالان‌ها همچنان جذب یک مهاجم را برای تقویت خط حمله جزء اولویت‌های خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی گنجانده‌اند.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
تأثیر منفتی تمدید نیمار با پی‌اس‌جی بر ماندن مسی در نیوکمپ

در همین حال، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» اعلام کرد جذب مهاجم برای بارسلونا به متغیرهای زیادی بستگی دارد از جمله روشن شدن وضعیت لیونل مسی برای فصل آینده و اینکه او حاضر است قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کند یا اینکه تصمیم به ماجراجویی جدیدی دارد و می‌خواهد به پی‌اس‌جی که نامزد اصلی جذب این بازیکن است بپیوندد.

بر اساس گزارش‌ها، با توجه به شرایط نامناسبی که بارسلونا و دیگر باشگاه‌های معتبر جهان دارند جذب ارلینگ هالند از دورتموند بسیار کار سختی است اگرچه مینو رایولا مدیر برنامه و آلف اینگه هالند پدر این بازیکن مذاکراتی با باشگاه بارسلونا انجام داده‌اند.

فصل گذشته ممفیس دپای مهاجم هالندی لیون فرانسه یکی از گزینه‌های رونالد کومان بود چون این بازیکن در تیم ملی هالند برای تیم کومان بازی کرده بود و با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن با لیون در پایان فصل به پایان می‌رسد می‌تواند یکی از گزینه‌های آبی‌اناری‌ها باشد.

سرخیو آگوئرو مهاجم آرجنتینی منچسترسیتی نیز قراردادش رو به پایان است و اگرچه در سن 32 سالگی قرار دارد اما می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی بارسلونا باشد. بدون تردید تمامی تصمیمات برای جذب مهاجم شماره 9 بارسلونا در فصل آینده به افق لیونل مسی مربوط است و اگر فوق ستاره آرجنتینی در بارسلونا ماندگار شود تصمیم‌گیری برای کاتالان‌ها آسان‌تر خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала