Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده بلند بالای پی‌اس‌جی به نیمار: بهترین ستاره‌ها را می‌خریم!

© AFP 2023 / Lionel Bonaventureنیمار و الخلیفی
نیمار و الخلیفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن برای جلب رضایت ستاره برازیلی شان وعده خرید چند ستاره را برای او داده اند.

به گزارش اسپوتینک، نیمار پس از ماه ها گمانه زنی درباره آینده او در پارک دو پرنس بالاخره با امضای قراردادی برای چهار فصل دیگر که بندی برای تمدید یک ساله نیز دارد، به شایعات پایان داد.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
تأثیر منفتی تمدید نیمار با پی‌اس‌جی بر ماندن مسی در نیوکمپ

پاریسی اعلام کرد که نیمار تا سال 2025 قراردادش را تمدید کرده و بدین ترتیب با هدف رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا می توانند یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در ترکیب خود داشته باشند.

در تازه‌ترین مورد، نشریه اسپورت کاتالونیا امروز گزارش داده است که با وجود شایعات در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا، این بازیکن برازیلی هرگز گزینه بازگشت به نیوکمپ را مورد نظر نداشت.

یکی از دلایل دیگر باشگاه پاریسی برای جلب رضایت نیمار برای تمدید این بود که به او وعده ایجاد پروژه ای جاه طلبانه در کوتاه مدت را ارائه کردند.

هم لئوناردو و هم الخلیفی به این بازیکن اعلام کردند که بهترین بازیکنان دنیا شامل راموس و مسی را می خرند. از سویی آنها با دی ماریا و کیلور ناواس برای تمدید صحبت کردند.

موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا از موضوعات بسیار حیاتی برای باشگاه اسپانیایی است. با حضور لاپورتا در سمت ریاست باشگاه بارسلونا خوش‌بینی‌ها برای ادامه حضور فوق ستاره افزایش یافته است. در تابستان گذشته با شدت گرفتن بحث جدایی فوق ستاره، از پی‌اس‌جی به عنوان یکی مقاصد او نام برده شد.

از سوی دیگر، قرارداد راموس در پایان فصل با رئال مادرید به پایان میرسد و این ستاره 34 ساله تا کنون قرارداد جدیدی را با تیمش امضا نکرده است.

با تمدید قرارداد نیمار حالا باید فرانسوی‌ها به فکر تمدید قرارداد با امباپه و نگه داشتن او باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала