کرونا در افغانستان/ ثبت 315 مورد جدید و مرگ 3 نفر در شبانه‌روز گذشته

© وزارت صحت عامه هزینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا در افغانستان تا اکنون ۳ میلیارد افغانی و ۱۵میلیون دالر
هزینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا در افغانستان تا اکنون ۳ میلیارد افغانی و ۱۵میلیون دالر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
وزارت صحت عامه اعلام کرده که با اضافه شدن 315 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد این بیماران در کشور، به 62 هزار و 718 تن افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه امروز (سه‌‌شنبه 21 ثور) اعلام کرد که در شبانه‌ روز گذشته، دو هزار و 439 نمونه مشکوک ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های این وزارت در سراسر کشور، تست شده که نتیجه آزمایش 315 تن مثبت بوده است.

کرونا در افغانستان جان 12 بیمار را گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
کرونا در افغانستان جان 12 بیمار را گرفت

وزارت صحت عامه اعلام کرد که با اضافه شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مجموعی مبتلایان به بیماری‌ COVID-19 در سراسر کشور، به 62 هزار و 718 تن رسیده است.

هم‌چنین وزارت صحت عامه اعلام کرده که در 24 ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده و اکنون، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور، دو هزار و 713 تن رسیده است.

این وزارت اضافه کرده که در شبانه روز گذشته، 121 بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و اکنون شمار بهبودیافتگان به 54 هزار و 503 تن رسیده است.

گفتنی است، افغانستان در حال حاضر با موج سوم کرونا در گیر است.

وزارت صحت عامه می‌گوید موج سوم کرونا از طرف شرق کشور به طرف غرب در حرکت است و این موج، به مراتب خطرناک‌تر از موج‌های اول و دوم این ویروس است.

همچنین با شیوع نوع جهش یافته خطرناک کرونا در هند نگرانی از شیوع در افغانستان نیز وجود دارد.

به تازگی سازمان جهانی صحت درباره خطر ویروس هندی کرونا نیز هشدار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала