Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد سخت مطبوعات اسپانیا از نمایش ضعیف بارسا

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
رسانه‌های چاپی امروز اسپانیا در پی تساوی بارسلونا، تیترهای شان را به نتیجه این تیم اختصاص داده و نمایش کاتالان‌ها را زیر بار انتقاد بردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل بارسلونا در زمین حریف‌اش لوانته کامبک خورد و تن به تساوی 3-3 داد. نمایش ضعیف این تیم سبب شده تا قهرمانی از دست این تیم خارج شود و رئال یا اتلتیکو فرصت بیشتر داشته باشند.

پس از بازی اما مطبوعات اسپانیا تیترهای متفاوتی را به نمایش ضعیف بارسا اختصاص دادند.

 

روزنامه مارکا | فینال فینال - یک شکست مفتضحانه دیگر برای بارسلونا

این روزنامه با تیتر فینال فینال جلد خود را به بازی دیشب اختصاص داد و به نتیجه دیشب بارسا بی اعتنا نشان داد. این نشریه تیتر"یک شکست مفتضحانه دیگر بارسلونا" را با عکسی کوچک از مسی به چاپ رساند که بارسا از مسیر قهرمانی جدا شد.

روزنامه آ اس | یک تیم کم شد

نشریه آ اس منبع نزدیک به رئال مادرید، با تیتر "یک تیم کم شد" به چاپ رسیده که در آن عکسی از ناراحتی مسی را استفاده کرده و از 2 بار کامبک‌ خوردن بارسا نوشته است و همچنان از قول کومان آورده که گفته هیچ بهانه‌ای ندارد و نمی‌داند چه توضیحی باید بدهد.

روزنامه موندو دیپورتیوو | توقف کامل

نشریه موندو چاپ بارسلون از تیتر "توقف کامل" استفاده کرده و بارسا را یک تیم ‌"بی‌شخصیت" عنوان کرد. موندو آورده که حالا بعید است در 2 هفته پایانی شانس به آن‌ها رو کند و قهرمان شوند.

روزنامه اسپورت | لالیگا را نخواستند

این روزنامه با انتشار عکسی از عصبانیت کومان نوشت که "آنها لالیگا را نخواستند" و تقدیم به مادریدی‌ها کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала