Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنبیه سخت بارسا، رئال و یووه در صورت عدم کناره‌گیری از سوپر لیگ

© AP Photo / Andrew MedichiniГраффити, изображающее президента "Ювентуса" Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме
Граффити, изображающее президента Ювентуса Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
به نظر میرسد یوفا با سخت ترین شکل ممکن باشگاه هایی که هنوز در پروژه سوپر لیگ اروپا حضور دارند را جریمه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به خاطر حمایت از پروژه سوپرلیگ و کناره گیری نکردن از این تورنمنت شاید با تنبیه شدیدی از جانب یوفا مواجه شوند.

حالا یوفا در بیانیه ای اعلام کرده است که پرونده انضباطی این سه باشگاه باز شده است. چفرین رئیس یوفا پیش از این اعلام کرده بود که 9 باشگاه دیگری که از این پروژه انصراف داده بودند، بخشیده شده اند و به جز جریمه نقدی با تنبیه دیگری مواجه نمی شوند.

طبق گزارش ها گفته میشود رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس 2 فصل از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهند شد مگر آنکه هرچه سریع تر از سوپرلیگ خارج شوند و شرایط یوفا را قبول‌ کنند.

این 3 باشگاه چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای بر روی ماندن خود در سوپرلیگ تاکید کردند.

​یوفا در بیانیه خود نوشته است که بر اساس بند اول ماده 34 قوانین کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته نظارت انضباطی تحقیقاتی را در مورد شکستن قوانین انضباطی یوفا از جانب رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس با شروع پروژه ای تحت عنوان سوپرلیگ آغاز شده است. این سازمان اعلام کرده است که در آینده جزئیات بیشتری را در مورد روند تحقیقات ارائه خواهد داد.

یوفا با این بیانیه به فشارهایش علیه این سه باشگاه در نظر داشتند تورنمنتی را برای جایگزینی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کنند، افزایش داده است.

این در حالیست که این سه باشگاه مدعی هستند که بر اساس حکم دادگاه شعبه 17 شهر مادرید هر گونه تنبیهی علیه 12 باشگاه حاضر در سوپرلیگ غیرقانونی و غیرقابل اجرا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала