Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توموری شکننده رکورد پرواز رونالدو

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
بازیکن میلان رکورد پرش کریستیانو رونالدو را جا بجا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس عادت دارد که رکوردها را بشکند اما گاهی هم ممکن است که دیگران رکوردهایش را بشکنند.

 حالا اما یک مدافع میانی توانسته یکی از رکوردهای رونالدو را برباید. فیکایو توموری بازیکنی است که در بازی اخیر میان میلان و یوونتوس این کار را کرده است.

کریستیانو رونالدو فصل گذشته در بازی یوونتوس و سمپدوریا بلندترین ضربه سر تاریخ لیگ ایتالیا را با پرشی به ارتفاع 2.5 متر به ثمر رساند که تصویر وی و ارتفاعی که نسبت به مدافع حریف داشت با بازتاب زیادی مواجه شد اما توموری توانست از او سبقت بگیرد.

در حقیقت گل سوم میلان مقابل یوونتوس روی ارسال هاکان چالهان اوغلو و با ضربه سر این مدافع قرضی چلسی به ثمر رسید که برای ضربه خود دو متر و شصت و دو سانتی متر پرید تا یک گل فوق العاده را به ثمر برساند.در حقیقت توموری حالا بلندترین ضربه سر تاریخ لیگ ایتالیا را زده است.

یوونتوس با شکست مقابل میلان شرایط بغرنجی دارد. حالا آنها به رده پنجم نزول کرده اند و نه تنها بر خلاف سالهای اخیر قهرمان ایتالیا نمی شوند بلکه خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می کنند، مسئله ای که می تواند به یک بحران بزرگ برای بیانکونری ها تبدیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала