Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماندن در رئال؟: به سه بازی بعدی فکر می‌کنم

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار با گرانادا حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و گرانادا شرکت کرد.

فروش وینیسیوس:” هر روز چیزهایی مطرح می شود و در مورد مسائل مختلفی صحبت می شود.می دانیم که مردم صحبت در مورد نقل و انتقالات را دوست دارند اما الان زمانش نیست. سه بازی داریم و بازیکنان فقط به همین سه بازی فکر می کنند. خوشحال هستم چرا که همین مهمترین بخش است.”

تصمیم به ماندن دارید؟” سه بازی داریم و فقط به همین فکر می کنم.”

محصولات آکادمی:” کاستیا خیلی مهم است و بازیهای خوبی انجام می دهند. وقتی به بازیکن نیاز داشته باشیم به سراغ تیم رزروها یم رویم. این برای همه خوب است. رابطه خوبی با رائول داریم و با هم در تماس هستیم.”

داوری ها :” وارد این جنجال ها نمی شوم. این چیزها باید برای همه شفاف باشد. داور ویدیویی به بهوبد وبتال کمک می کند. باید در مورد برخی صحنه ها شفاف تر رفتار شود. ایا باید با افراد داخل فوتبال برای این مسائل مشورت شود؟ بله. در نهایت هر کسی کار خودش را می کند. بیش از این در این باره صحبت نمی کنم. به فوتبال اطمینان دارم. ما کار خود را می کنیم و داور هم کار خودش را می کند. نمی خواهم چیزی بگویم تا جنجال درست شود. ما کار خودمان را کنترل می کنیم.”

فصل:” هر چه بشود، ما تلاشمان را خواهیم کرد. سه بازی مانده و باید همه تلاش خود را درون زمین داشته باشیم تا این لالیگا را ببریم. ببینیم در پایان چه می شود.”

بازیهای حریفان را می بینید؟” تا جایی که بتوانم بازیها را می بینم چون فوتبال را دوست دارم.”

بازگشت هواداران :” در این روزها در موردش تصمیم گیری خواهد شد. منتظرم تا ببینم که آیا هواداران برمی گردند یا نه. اما چیزی در مورد من عوض نمی شود. اگر برگردند برای فوتبال و هواداران بهتر است.”

ذهنیت تیم:” سه بازی مانده است. روی بازی فردا تمرکز داریم و بهترین عملکردمان را خواهیم داشت. بازیکنان می خواهند فوتبال خوبی ارائه بدهند. رقابت کردن و تلاش کردن برای بردن در همه بازیها هدف ماست و همین برای ما مهم است. گرانادا فصل فوق العاده ای داشته است. تیم و مربی خوبی دارند. این برای ما یک چالش است. در هر بازی سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم چرا که حریفان می خواهند مقابل ما خوب بازی کنند.”

اگر لالیگا را نبرید فصل ضعیفی داشته اید؟” هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ممکن است ببریم یا ببازیم. مهم این است که همه تلاش خود را انجام بدهیم. بازیهای خوبی داشته ایم و فصل طولانی است. وقتی می توان گفت که فصل بدی داشته ای که همه تلاشت را درون زمین نکنی. در سال 2017 فصل فوق العاده ای داشتیم اما در آخرین لحظه ممکن بود لالیگا را از دست بدهیم. مهم این است که شرایط را کنترل کنی و بعد از ان ببینی چه می شود.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала