Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوسکتس: بارسا حالا شانس قهرمانی ندارد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا Футбол. Тренировка ФК "Барселона"
سرخیو بوسکتس بازیکن بارسلونا  Футбол. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا می‌گوید که اکنون این تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا پس از بازی دیشب این تیم مقابل لوانته، اعتراف کرد که بارسا، در این فصل لالیگا سانتاندر شانس قهرمانی نخواهد داشت.

کاتالان‌ها پس از شروع ضعیف فصل، برای بازگشت به عنوان قهرمانی مبارزه کردند اما تساوی 3-3 آنها مقابل لوانته در سه‌شنبه شب آخرین ناامیدی اخیر بود.

بوسکتس بعد از بازی گفت: "فُرصت زیادی برای ما باقی نمانده است. این به آنچه دیگران انجام می‌دهند بستگی دارد اما امتیازات بسیار کمی باقی مانده است."

بوسکتس اشاره کرد که قهرمانی هنوز از نظر ریاضیاتی از دسترس خارج نشده، اما اعتراف می‌کند که آنها "با احساس بد" سیوتات والنسیا را ترک کردند.

نیمه اول بارسلونا هجوم بُرد و در وقت استراحت 2-0 پیش افتاد. از آنجا، آنها قبل از این‌که دوباره برتری پیدا کنند، به 2-2 برگردانده شدند.

بوسکتس گفت: "ما خوب شروع کردیم و از برتری برخوردار بودیم. اما در پایان، همان چیزی بود که در طول فصل اتفاق افتاده بود - ما اشتباه کردیم و آنها خیلی راحت گل زدند. ما در نیمه دوم دقیق نبودیم و آنها خوب بازیابی کردند. این فقط این بازی نیست. موارد زیادی وجود داشته است. زمانی بود که ما بسیار خوب به نظر می‌رسیدیم اما اخیراً چنین نبوده‌ایم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала