Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوانته 3 بارسا 3؛ باز هم کامبک و تعارف قهرمانی به مادریدی‌ها

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
بارسلونا در بازی بیرون از خانه مقابل لوانته تن به تساوی پرگل و بدموقع داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته 36 از رقابت‌های لالیگا شب قبل دو تیم لوانته و بارسلونا در ورزشگاه "سیوداد والنسیا" برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با تساوی پرگل 3-3 پایان یافت.

در این بازی همه چیز در اختیار بارسا بود اما برعکس لوانته از فرصت‌های به دست آمده‌اش بهتر استفاده کرد. ابتدا لیونل مسی در دقیقه 25، سپس پدری در دقیقه 34 دوبار گل‌زنی کردند تا نیمه اول را با خیال راحت به رختکن بروند‌ ولی در نیمه مربیان قافیه برعکس شد جایی که گونزالو میلیرو در دقیقه 57، خوزه لوئیز مورالو در دقیقه 59 بازی را به تساوی کشیدند.

گل دقیقه 64 عثمان دمبله با پاس گریزمن تحت بررسی VAR هم رفت اما پذیرفته شد تا بارسا نفس راحت بکشد ولی سرجیو لئون در دقیقه 83 گل سوم میزبان را ثبت کرد تا بازی پیش بینی شده آسان، کاملا برای بارسا در کمال خفقان دنبال شود. در ادامه دو طرف هرچه زدند به در بسته خورد و داور ویصل پایان بازی را با حساب 3-3 به صدا درآورد.

با این تساوی بارسا 76 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر در رده دوم رسید و لوانته هم 40 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به رده سیزدهم رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала