Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

50 روزِ دیگر تا ماندن یا جدایی راموس از برنابئو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
حضور رسمی سرخیو راموس طبق قرارداد، فقط 50 روز با رئال مادرید فاصله دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فصل فوتبالی در حال پایان است و سرخیو راموس و رئال مادرید همچنان پایان رابطه شان را برای 30 جون 2021 برنامه ریزی کرده‌اند نه بیشتر. تاریخی که کم کم تقویم به آن نزدیک می‌شود و فقط 50 روز مانده است. و با گذشت روزها، رئیس باشگاه و کاپیتان تیم هنوز از رسیدن به توافق دور هستند. در واقع، هیچ چشم اندازی از رسیدن به او وجود ندارد زیرا هیچ یک از طرفین قصد عقب نشینی ندارند. آنها قبلاً پیشنهادهای خود را ارائه داده‌اند، هیچ توافقی صورت نگرفته و مذاکرات طی چندین هفته دوباره مطرح نشده است. به حدی که حتی پیشنهاد فلورنتینو پرز نیز از قبل منقضی شده و در صورت افشای مجدد آن، مطمئناً شرایط دیگری نیز خواهد داشت.

برخورد منافع

راموس می‌خواهد برای دو فصل (تا 37 سالگی) قرارداد ببندد و رئال مادرید، مثل همیشه در مورد بازیکنان بالای سی سال، ترجیح می‌دهد فقط یک فصل را امضا کند. علاوه بر این، تمایل سرخیو راموس به حفظ دستمزد كامل‌اش (12 میلیون در سال) و كاهش 10 درصدی آن چنان‌كه از همه بازیکنان این باشگاه خواسته شده، كار را دشوارتر می‌كند.

پیش از این خود فلورنتینو پرز هنگامی که با چندین رسانه در همان هفته برای توضیح پروژه شکست خورده سوپرلیگ بازدید کرده بود، پاسخ درستی نداد که این باشگاه فرمول همان سختی ماه‌های همه‌گیری را به راموس پیشنهاد داده است (که پس از آن قبول کرد ) اما این بار چنین نبوده و بنابراین، مذاکره با موفقیت حل نشده است.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
شرایط دشوار برای تمدید؛ راموس از رئال می‌رود؟

تمدید یا پایان حضور

بنابراین، سرجیو راموس فقط 50 روز فُرصت دارد تا تصمیم بگیرد آینده اش چیست: تمدید یا انتقال. در رئال مادرید به هر حال، آنها در حال حاضر پشت خود را پوشانده‌اند و داوید آلابا را به خدمت گرفته‌اند که قراردادش در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد. امضای این آخرین ممکن نیست زیرا اگر کاپیتان تصمیم به ترک آن داشته باشد، مادرید از قبل دو نام دیگر ثبت نام کرده است. کونده و پائو تورس.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала