Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر رونالدو: کریس فصل بعد با لباس اسپورتنیگ به میدان می‌رود!

© REUTERS / MARCO BERTORELLOДолорес Авейру и Криштиану Роналду
Долорес Авейру и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
آینده فوق ستاره پرتگالی در یوونتوس نامشخص است. در حال حاضر شایعاتی در مورد احتمال برگشت او به اسپورتینگ لیسبون وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو امسال نسبتا فصل خوبی را از لحاظ آمار شخصی پشت سر گذاشته و در 32 بازی برای یوونتوس 28 گل زده اما با توجه به احتمال عدم حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان فصل بعد ممکن است او از این تیم یک سال زودتر از به پایان رسیدن قراردادش جدا شود.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
کریس رونالدو و رسیدن به یک رکورد تاریخی دیگر + عکس

از همین‌رو، گمانه زنی درباره آینده او زیاد است. در تازه‌ترین مورد هم هواداران برای اطلاع از وضعیت رونالدو استفاده می‌کنند و هنگامی که مادر رونالدو را در بالکن خانه در حال شادی با پرچم اسپورتینگ مشاهده می‌کردند با پاسخ مادر رونالدو درباره آینده فرزندش مواجه شدند که گفت رونالدو را متقاعد می‌کنم به اسپورتینگ برگردد.

در شرایطی که اسپورتینگ برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد آماده می شود، مادر رونالدو به هواداران گفت که تلاشش را می کند تا رونالدو به پرتگال برگردد. مادر فوق ستاره بانوی پیر در این باره گفت:«به تورین می‌روم و با او صحبت می‌‌کنم. فصل آینده او در آلوالده بازی می‌کند. او را متقاعد می‌کنم و برمی‌گردم.»

کریستیانو رونالدو فوتبال حرفه ای را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و از این تیم به منچستریونایتد منتقل شد. سپس از منچستریونایتد به رئال مادرید و در نهایت به یوونتوس پیوست.

گفتنی است تیم‌های پاری‌سن‌جرمن و منچستر یونایتد هم خواهان رونالدو هستند و باید دید تکلیف این بازی پرتغالی برای فصل آینده چه خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала