Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت دولت اسپانیا با بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها

© REUTERS / SUSANA VERAReal Madrid v Manchester City - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - February 26, 2020
Real Madrid v Manchester City - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - February 26, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
دولت اسپانیا به برخی بخش های کشور اروپایی برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها اجازه داد.

به گزارش اسپوتنیک، با شدت گرفتن واکسیناسیون در اسپانیا به نظر می‌رسد که در دو هفته پایانی لالیگا امکان دارد که برخی بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود.

پ

هواداران فوتبال France Soccer Champions League Lyon - Zenit - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
بازگشت هیجان به ورزشگاه‌های اروپا + ویدیو/عکس

دولت اسپانیا به عنوان بخشی از مرحله یک کاهش محدودیت های ناشی از کرونا، چنین تصمیمی گرفت. برهمین اساس در مناطق گالیسیا، مورسیا، والنسیا، اکسترامادورا و جزایر بالئار، چنین امکانی فراهم خواهد شد.

در بیانیه ذکر شده پیرامون این موضوع آمده است که به لطف واکسیناسیون سراسری در کشور اسپانیا این امکان ایجاد شده که در برخی ورزشگاه ها هواداران به شکل محدود بازگردند و این یک خبر بسیار خوب برای فوتبال اسپانیا محسوب می شود.

در حال حاضر فط در شهرهایی که تعداد مبتلایان روزانه کرونا در آن کمتر از 50 مورد است، این حق وجود دارد که با 30 درصد گنجایش ورزشگاه ها و با حضور حداقل پنج هزار هوادار بازیها برگزار شوند.

همه باید ماسک بزنند و فاصله 1.5 متری را رعایت کنند و سیگار کشیدن یا غذا خوردن در حین بازی ها ممنوع است. در حال حاضر بدین ترتیب در هفته آینده فقط در ایالت های والنسیا و گالشیا امکان حضور هواداران وجود دارد و بازی‌های والنسیا – ایبار و ویارئال-سویا می تواند با حضور هواداران برگزار شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала