بلا حدید مقبول‌ترین زن جهان از مردم فلسطین حمایت کرد + عکس

© AP Photo / Invision / Charles Sykesبلا حدید مقبول‌ترین زن جهان از مردم فلسطین حمایت کرد + عکس
بلا حدید مقبول‌ترین زن جهان از مردم فلسطین حمایت کرد + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
سوپر مدل امریکایی، فلسطینی تبار می گوید که اسرائیل کشور واقعی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، بلا حدید، سوپر مدل امریکایی، فلسطینی تبار، در نوشته اینستاگرام‌ی به دفاع و حمایت از مردمش پرداخت.

او در پست اینستاگرام‌ی نگاشته است که اسرائیل کشور واقعی نیست، تصاویر بیان گر این است که این دولت قرن ها است که در مورد تاریخ خود دروغ می‌گوید.

او در روز قدس با انتشار یک پست نوشت: "در تمام عمر برایم گفتند که ملیت من واقعی نیست، برایم گفتند که پدرم وطنی ندارد اگر او از فلسطین بود، من اینجا هستم تا اعلام کنم که فلسطین واقعی است و مردم فلسطین باید به این امر ادامه دهند".

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Bella 🦋 (@bellahadid)

او توضیح داد که این کار به معنای نفرت پراکنی دینی نیست، این مربوط به استعمار اسرائیل و پاکسازی قومی، اشغال نظامی علیه مردم فلسطین است: "من از خواهران و برادران فلسطینی خود حمایت می‌کنم، تمام تلاش های خود را برای محافظت و حمایت از شما انجام خواهم داد".

شهروندان اینترنتی دیدگاه حدید را توهین به مردم اسرائیل خوانند، و نوشتند که "برو کتاب‌ها را بخوان"، "این بیشتر به روشی شرم آوری به یهودیان شباهت دارد تا این‌که بخواهید به هر طریقی در زندگی خواهران و برادران خود سهیم باشید"، "شما بیشتر نفرت بین مردم را تحریک می‌کنید"، "اطلاعات نادرست بسیار زیاد است"، آنها خجالت کشیدند.

قابل ذکر است که شنبه شب درگیری های گسترده ای بین فلسطینی ها و پولیس اسرائیل در بیت المقدس شرقی آغاز شد. ناآرامی ها همزمان در دو منطقه از بیت المقدس شرقی آغاز شد در نزدیکی کوه معبد و در محله شیخ جراح، جایی که چندین خانواده عرب توسط دادگاه اسرائیل اخراج شدند که منجر به چندین روز اعتراض شد و به آشوب تبدیل گردید. عصر دوشنبه اوضاع در مرز اسرائیل و نوار غزه فلسطین به شدت اوج گرفت. گروه های فلسطینی بیش از هزار راکت از غزه به سمت اسرائیل شلیک کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала