Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا کومان مقصر وضعیت کنونی بارسا نیست؟

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
نتایج دو بازی اخیر بارسلونا، کومان را زیر بار انتقاد برده اما دلایلی است که او مقصر این امر نمی‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تساوی سه شنبه شب بارسلونا مقابل لوانته، این تیم را تا حد زیادی متزلزل کرد. هیچ کس انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت زیرا نیمه اول را با دو گل برنده شد اما در زمان شروع مجدد همه چیز تغییر کرد و بارسلونا از مسابقات قهرمانی کنار رفت زیرا بازی را در نهایت 3-3 مساوی نمود. کانون توجهات بر روی رونالد کومان متمرکز بود، هدف ساده‌ای به دلیل موقعیت‌اش به عنوان مربی و به دلیل این‌که خوان لاپورتا نمی‌خواست آینده طولانی مدت‌اش را در این باشگاه تأیید کند. نه قبل و نه بعد از مسابقه با لوانته. یک سال دیگر قرارداد مربی در بارسلونا باقی مانده است.

تحت فشار قرار گرفتن كومان پنهانی نیست. آنچه باید تحلیل شود این است که آیا واقعاً مربی هالندی مقصر در وضعیت فعلی بارسلونا است یا خیر. واضح است که او تنها عامل این امر نیست، اما لاپورتا برنامه‌های دیگری نیز در سر دارد و با توجه به این‌که تیم نمی‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورد، می‌خواهد آنها را تسریع کند. و سرمربی مقصر نیست زیرا او تیمی را به ارث برده که بهم ریخته بود، از نظر اخلاقی شکسته و دارای یک ترکیب کاملاً نامتعادل بود.

او تا جنوری نتوانست به بهترین وضعیت لیونل مسی اعتماد کند. از آن به بعد ماشین مسی روشن شد، اما قبل از آن عملکرد او خوب نبود. و در آن قسمت اول فصل، بارسلونا در 15 بازی 20 امتیاز از دست داد. نه، تقصیر کومان نبود که مسی به خاطر همه اتفاقاتی که در سال‌های اخیر رخ داده از جوزپ ماریا بارتومئو بسیار عصبانی شده است.

جرارد پیکه، فیلیپ کوتینیو، سرجی روبرتو (سه بار)، رونالد آراوخو (دو بار) و آنسو فاتی در مواقع مختلف مصدوم شده‌اند. دومی سه ماه به دور بود اما اکنون به شش ماه رسیده و انتظار نمی‌رود که تا قبل از فصل تابستان برگردد. نه، کومان از نظر جراحات مقصر در این آشفتگی نیست.

هنگام رفتن لوئیس سوارز، کومان درخواست مُهاجم کرد اما کسی خرید نشد. وی در پنجره نقل و انتقالات جنوری از اریک گارسیا درخواست کرد تا دفاع را تقویت کند که به طرز غیر مشخصی متزلزل بود اما لاپورتا او را به خدمت نگرفت. نه، تقصیر او نیست که یک سکه در مزرعه نیست. با این حال، برخی می‌خواهند انگشت بزرگ شان را به ثمت او برای ناکامی‌های بارسلونا در سال جاری نشان دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала